|
denon avr-x3200w 5.1 lyd i zone 2 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2016 kl. 14:56 |
|
Hej. Jeg har lidt problemer med min denon. Jeg har min projector sat til i zone 2 hdmi indgang som man hvis skal og hdmi indgang nr 1 har jeg mit tv. Problemet er at jeg ikke kan få surround ud af zone 2 og jeg synes ikke jeg kunne få hjælp fra manualen. Er der nogen der har en denon der kan hjælpe med det
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ZONE2 er kun stereo, så hvis den er tilsluttet TV/projector downmixes Main zone til stereo. Se manual side 145. When a TV is connected to the HDMI ZONE2 OUT connector, and the MAIN ZONE and ZONE2 are set to the same input source, the MAIN ZONE audio may be mixed down to 2-channel audio. Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
|
What utroligt så dyr en receiver ikke kan spille surround ud af nr 2 indgang. Det kunne min billige sony receiver jeg havde inden den her.
Har kun haft den i 3 uger og overvejer nu om jeg vil sælge den for gider ikke skifte hdmi hver gang jeg skal bruge projektor Tak for hjælpen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Den kan næppe spille noget "ud" af en "ind"gang....... Klaus |
||
![]() |
||
|
Udgang så 😊
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Har du TV og projektor i samme rum?
Prøv at beskriv din opstilling. Klaus |
||
![]() |
||
|
Ja jeg har både tv og projektor i samme rum. Og højttalere har jeg 5.1. Er der noget jeg mangler du vil have at vide
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
|
(Der findes også andre modeller) Mvh JørgenT
Redigeret af JørgenT - 13-Marts-2016 kl. 18:28 |
||
![]() |
||
|
det har jeg også tænkt på men er ikke sikker på at der kan køre atmos igennem en splitter og det var planen jeg skulle have det efter køb af denne receiver
|
||
![]() |
||
|
Det der sendes ud på HDMI udgang er uden lyd når receiver er aktiv, så ingen Atmos den vej. ![]() Eller har jeg misforstået dit ikke beskrevne setup? ![]() Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
jamen du har ret. der kommer da ingen lyd der. så vil jeg prøve at købe en splitter. tak for hjælpen
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er måske lidt svært at forestille sig hvad du vil med surround i Zone 2? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |