|
denon avr-x3200w 5.1 lyd i zone 2 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
jeg havde forstået det sådan at man også kunne sætte f eks en projektor i den hdmi port men det har jeg vist misforstået
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Så du vil gerne kunne vise det samme i to adskilte rum med fuld surround? |
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
||
prøver forfra. på min tidligere receiver var der 2 udgange og dem brugte jeg til mit tv og projektor og så kun jeg skifte i mellem dem på fjernbetjeningen. jeg troede det var samme måde man gjorde det på denne denon jeg havde købt men det havde jeg misforstået
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
![]() Læs nu HELE tråden, inden du svarer... M.v.h. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
||
Ja, der skal du op i 4200, for at køre samme billede ud af 2 HDMI udgange (og zone 2 ud af den tredje udgang). Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Læser altid hele tråden, men synes ikke det var det der var problemet. Men uden 2 hdmi UDGANGE kan det ikke lade sig gøre. |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
1. Der ér svaret, at TV og projektor er i samme rum..
2. Der ér 2 HDMI-udgange.. Igen... ![]() M.v.h. |
|||
![]() |
|||
||
Hvad er så problemet? Så skal der vel kun bruges et surround setup, og ikke noget zone 2 ![]() |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
Men de skal begge virke med MAIN zone surround lyd, og det kan Zone2 HDMI ikke. ![]() Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
||
Ja det virker jo fuldstændigt idiotisk hvis ikke den kan det. Min Pio LX83 med 2 hdmi udgange har ikke den begrænsning ![]() |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5307 |
||
I Denons AVR serie skal man op i større model for at få 2 HDMI udgange på Main zone. Som f.eks. min lidt ældre X4000 har Main zone med 2 HDMI out: Monitor 1 og Monitor 2 til det setup trådstarter ønsker, plus Zone2 HDMI out til brug i et andet rum. Mvh. JørgenT |
|||
![]() |
|||
||
Nu har jeg købt den hdmi splitter der er linket til men der kommer ingen lyd fra tvet. På projektor er der lyd når den bliver kørt igennem min bluray recorder. Er der nogen der ved hvad der kan være galt
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |