|
Denon AVR-X5200W opgr. med 2*AVI S2000MM eff. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2016 kl. 01:17 |
Jeg kører et 5.1.4 Atmos surround i min bio, men jeg skal have det udvidet til 7.1.4.
Her tænker jeg at der er 2 muligheder. 1: jeg køber en 2*50w forstærker til de sidste surround højtalere. 2: jeg køber en/to forstærker(e) af god og kraftig kvalitet og tilslutter den/dem til mine front højtaler (stereo) 1 er simpelt, men 2 kunne være interessant, da jeg har mulighed for at opgradere kvaliteten. Tænker også at hvis min Denon ikke skal drive 2 fronter, så har den mere overskud til de andre enheder. Vil helt klar købe noget brugt, da det jo 'bare' skal være en stereo eller 2 mono blokke, så ikke nogen grund til at de skal være nye. Har kig på om det eventuelt skal 2 Mono blokke fra AVI model s2000mm (150W, 8ohm). De ser umiddelbart ud til at have gode reviews. Men det er en model som har en del år på bagen. En anden fordel med at bruge effekt til mine fronter, er at jeg for mulighed for noget Dirac Live på disse. Det Audyssey som er min Denon giver jeg ikke nogen værdi, da jeg kan få det til at lyde bedre med manuel indstilling. Hvad siger i, er det vejen frem med sådan et par AVI S2000mm.
Redigeret af ldplusse - 13-Marts-2016 kl. 01:29 |
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ingen med lidt input.
Kommentare behøves ikke lige specifik være på de AVI forstærkere, men også generalt om hvad der er smartest at vælge som 2 ekstra forstærkere til stereo delen.
|
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du bør starte med at læse i manualen, om du frit kan vælge hvilke højtalere de indbyggede effekttrin skal drive.
Det kan godt være du under alle omstændigheder skal bruge eksterne effekttrin til de ekstra atmos kanaler. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |