|
DENON Bluray analog out |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
THIS77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2010 Sted: Fredericia - DK Status: Offline Point: 77 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg prøver med udgangspunkt med HDMI
OT: nogle der har en ide om hvorfor netværksdelen i DENON BDP 2012 ikke virker.. jeg har TV og mediacenter og PC på samme netværk.. alt er aktiveret i afspillerens opsætning
|
|
![]() |
|
THIS77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2010 Sted: Fredericia - DK Status: Offline Point: 77 |
Så er der dælme sort skærm efter en gendannelse af standard indstillinger..æv.
hifiklubben siger at den nok skal sendes ind... eller jeg kan prøve at skifte mellem pure direct og direct..hmm har jeg prøvet...
|
|
![]() |
|
har snakket med hifiklubben..den skal sendes ind..øvbøv
tænkte på: jeg kunne jo køre analogt ud til CD-lytning, dvs. stereo...og så bruge hdmi til film osv.? god ide? :-)
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Hvad nummer har den forstærker som du snart får?
|
|
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
Markh ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: København Status: Offline Point: 317 |
Det kan være en udmærket idé. Det er sådan jeg bruger min Oppo 105'er (og også sådan med min gamle Pioneer BDP-LX91). Min erfaring med HDMI til ukomprimeret stereolyd (musik) er at den bliver for skarp i lyden, formentlig pga. jitter i HDMI datastrømmen. /Mark |
|
![]() |
|
Det er en NR1402
|
|
![]() |
|
hurra - tænkte lige på at:
jeg kan jo køre min WD Live TV igennem Marantzen ikk? og TVet skal i hdmi out? og så kan alle enheder køre i de andre 4 hdmi in?
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Kan. . . Du skal. Tillykke med den ide. :-)
|
|
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|
![]() |
|
FLarsen - hva så . er det en god forstærker jeg får hjem så? NR1402
![]() |
|
![]() |
|
Det ser ud til at den NR1402 godt kan køre analogt igennem med pure /direct mode. Se side 24 og side 27 i manualen. Det burde give dig den bedste lyd med den BD afspiller. Det er dog muligt at du får andre fordele ved at bruge subben som gør at det bedste slutresultat bliver når du køre digitalt ind. Og digitalt er så HDMI få at få HDlyd med.
|
|
|
![]() |
|
Hvor god forstærkeren er ved jeg ikke noget om, men jeg håber at du bliver tilfreds med den.
|
|
|
![]() |
|
super - takker for din research... jeg må lige prøve at downloade manualen.
har et kabelmarked-salgstråd kørende med nogle dyreholm RCA - dem fjerner jeg lige igen hehe /hygge |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |