|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
1030 er nyere, og indeholder både skalering og de-interlacing, mens den anden løsning indeholder 2 chips til håndtering af skalering og de-interlacing. Hvordan 1030 performer er jeg spændt på at høre. |
|||
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
|||
![]() |
|||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
||
Ja der kan selvfølgelig være forskel på medarbejder og butikkerne. Det kan jeg desværre ikke holde for. Jeg tosser rundt i Randers. Håber da, at du gjorde dem opmærksom på det, så de kunne gøre noget ved sagen ? Men ja...afspilleren bliver interessant at lege med. Venter selv på en afløser til min Samsung 2500 og dette kunne måske være |
|||
![]() |
|||
Lukket bruger 2 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 586 |
![]() |
||
OK. Nice melding. Det var jeg så ikke klar over. Det er jeg nu Jeg har næsten opgivet at grave info frem på ABT's hjemmeside. Det virker som om webmasteren har været stænkestiv, da han trykkede på upload knappen. Eller er jeg den enste der får al teksten i menuen gnidret sammen i en pærevælling ? http://www.anchorbaytech.com/products/semiconductors/abt1030 .php |
|||
![]() |
|||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
||
Den side er på ingen måder læsevenlig. Jeg er heller ikke klar over den praktiske forskel, hvis nogen, i permance mellem 1030 vs. 1018 og 102. Hvis AVR1910 indeholder ABT's Progressive Re-Processing (PReP) i sin 1030 er der jo næsten tale om en revolution for billedebehandlig i surroundreceivere. I så fald kan alle dårligt de-interlaced materiale blive bedre. |
|||
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
|||
![]() |
|||
Mills ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Jeg kan sagtens læse det her i FF 3.5.1 på mac. |
|||
Jeg og Zincks tanker om SPOT 07
http://www.hifi-musik.dk/?page=visartikel&id=139 |
|||
![]() |
|||
Mills ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
||
Nu vi taler om chips er HQV som de store Denon maskiner bruger ikke det ypperste? |
|||
Jeg og Zincks tanker om SPOT 07
http://www.hifi-musik.dk/?page=visartikel&id=139 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg tvivler på, at ret mange kan se forskel på HQV Realta og ABT 1018/102. Men mit gæt er, at ABT vinder med et mulehår, når vi alene taler om skalering og de-interlacing. ABT chippene tilbyder andre features end HQV, blandt andet den før omtalte Progressive Re-Processing (PReP), som muliggør at et dårligt de-interlaced signal gøres interlaced igen og de-interlaces med ABT's chip. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
||
Den ser okay ud i compatibility view i IE8... |
|||
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, det hjalp da godt nok på det |
|||
|
|||
![]() |
|||
Tarkin ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 939 |
![]() |
||
Oppo BDP-83 anvender da den nyeste ABT2010 chip! Læs fx her. Det er den samme video processor der bruges i bl.a. DVDO Edge og Denons nye AVR4310 A/V receiver. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu bliver det da interessant. Oppo skriver selv om BDP-83 "DVD Up-Conversion - The BDP-83 uses the same VRS™ by Anchor Bay (DVDO) de-interlacing and scaling technology as in our award-winning DV-983H DVD player. The up-converted picture quality bridges the visual gap from your current DVD library to Blu-ray discs". Dette har jeg læst som "samme chipset" som i DV-983H. Anchor Bay skriver her, at "Anchor Bay is honored to have OPPO choose our ABT1018 and ABT102 chips for its flagship DV-983H DVD player". Deraf min antagelse om identisk behandling af 576i i DV-983H og BDP83. |
|||
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Ja det er da ikke til at finde ud af, bruger Oppo ABT2010 chip (som sidde i DVDO Edge) eller ABT1018 and ABT102 chips (som sidde i DV-983H) i Oppo BDP-83/831, hvad skal man tro ![]() Redigeret af Startrek - 23-August-2009 kl. 19:16 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |