recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon DRA-800H Stereo Receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon DRA-800H Stereo Receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon DRA-800H Stereo Receiver
    Sendt: 28-Juli-2023 kl. 16:59
Overvejer at sælge denne receiver da jeg aldrig får den brugt. Fejler intet og meget lidt brugt. Det er Silver modellen, ca. 2,5 år gammel. Nypris i dag er 6.499 kr. Der kan evt. smides et par JBL gulvhøjttalere (og JBL surroundhøjt. og Sub med i købet). Se højt. herunder.
Kom med et bud. Ingen skambud please, så beholder jeg den hellere.
mvh. Jesper

Front højttaler JBL Studio 290 
Centerhøjttaler JBL Studio 235C
Baghøjttalere JBL Sat 2 
Subwoofer JBL E250P


Redigeret af Trisse - 28-Juli-2023 kl. 17:03
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 18:13
Mindstepris?
Hvor i landet?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2023 kl. 19:04
Vil jo helst sælge med højttalerpakken. Og der er jeg klart til at forhandle med.
Receiver alene tænker jeg 3.000 kr.??
Samlet 6.000 kr.
Befinder sig i Ringe på Midtfyn. Er det bare forstærker kan den leveres i Ishøj også. 
mvh. Jesper


Redigeret af Trisse - 28-Juli-2023 kl. 19:11
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2023 kl. 19:38
Er der virkelig ikke nogen der er interesseret i hverken forstærker eller højttalere. 
Kom med et bud. Jeg bliver ikke fornærmet, men tillader mig selvfølgelig at sige nej tak.
mvh. Jesper 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu