|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bruce ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 558 |
![]() |
Jeg vil tro den er lige på trapperne. Jeg vælger at stå over, eftersom DenonLink og SACD ikke er inkluderet og så er den alt alt for dyr. Det lød helt fantastisk i deres gamle 3910'er. Denon udtalte, at man ville komme med en universal blu-ray/DVD afspiller, som også ville få SACD mulighed og der håber jeg så, at DenonLink kommer på banen igen. Ellers var det godt så længe det varede |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Igen, et digitalt kabel er ikke følsomt overfor støj udefra, det er digitalt. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Jeg glæder mig helt vildt til, at få denne afspiller mellem hænderne. Formentlig den første med kvalitets 7.1 analog ud. Tjek lige vægten: 22,8 kg En Denon DVD-3930 vejer kun sølle 11,5kg. Der er kommet op på Denon's hjemmeside: |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Den ser da fin fin ud, men sh** for en pris, den får jeg ikke råd til.
PS: Den vejer sikkert 10,3 kg (22,8 lbs), tror de har byttet lidt rundt på specs der ![]() Ingen understøttelse af SACD eller DVD-audio ? |
|
![]() |
|
Ulrikwich ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 967 |
![]() |
Den vejer sikkert 22kg - se denons top dvd afspiller. Den vejer 19kg |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Her er den så listet hos AV-LAND, forventet til salg forår/sommer 2008.
PS: Hos AV-land og på Denon´s japanske side er vægten angivet til 10.8 kg. Redigeret af Hans j - 05-Februar-2008 kl. 00:18 |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
Det lyder også meget mere sandsynligt.... Hvor meget vil deres topmodel ellers veje |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |