recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon In-Ear Headphones
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenon In-Ear Headphones

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: Denon In-Ear Headphones
    Sendt: 17-September-2009 kl. 21:48

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000WG31YO/ref=s9_sima_gw _s0_p23_t1?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-1&p f_rd_r=0TA9WJP9KCE0TW430V71&pf_rd_t=101&pf_rd_p=4671 98433&pf_rd_i=468294

Nogen, der har erfaring med ovenstående? Eller eventuel den tidligere model AH C700?

Jeg hader at købe høretelefoner. Det er sgu som at købe kætten i sækken. Man har ikke den mindste chance for at vide hvordan det lyder. Beskrivelse af lyd er imo mere individuelle og påvirkelige af omstændighederne end beskrivelse af billede, hvilket gør anmeldelser svære at bruge til meget.

Jeg har ønsket dem fra Denon i gave, men vil helst have noget hvor man får kvalitet ift. prisen - og når prisen er derop, så forventer jeg en del.

BORING!
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Status: Offline
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2009 kl. 14:36

Jeg har den lille, gamle model 350.

Nu er jeg måske ikke den bedste til at teste hørebøffer, da jeg ikke har mange rigtig gode at holde op imod. Men jeg syntes lyden er rigtig god i dem. Bassen er god og stram. Man hører tydeligt stemmen og diskanten er også klar.

Det er de bedste jeg har haft, men også de dyreste  Og det siger jo også at jeg aldrig har prøvet RIGTIG gode hørebøffer.

M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu