recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon køb - 4k eller ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon køb - 4k eller ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 11:49
Allright tak for svar. Men kort sagt, vi ved det simpelthen ikke lige nu?
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 12:00
Nej, Ikke efter hvad jeg ved. Det er muligt et man kan finde noget info et eller andet sted, men jeg har ikke set det. Det virker lidt som om alle går og venter på den endelige BD 4k specifikation som bliver ved med at trække ud. Indtil da må vi nok bare acceptere at ingen reelt ved hvad der kommer til at ske.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 12:04
Jeg har også surfet rundt og det endegyldige svar har ikke præsenteret, sidste udvej var så at spørge nogen.

Men det er jo ikke værre end at man kan købe en afspiller med 2 hdmi outs og gå uden om receiveren.. OSD ryger godt nok, men det kan jeg nu godt overleve.
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 12:12
Ja det er self rigtigt, men det er noget værre knold hvis man både har TV og projektor, så skal man også have en splitter på (som skal understøtte HDMI 2.0). Ellers synes jeg også det er vært at tage med at netflix også kommer i 4k og der findes mig bekendt ingen medie-streamere med 2 HDMI porte.

For mange vil det nok ikke være et enormt problem, men hvis man forventer at have sin reciever mere end et par år, så er mit bud at man bør vente til man kan få en med HDMI 2.0.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2013 kl. 13:41
Vi kan hurtige blive enige om at det er en gang rod.. Hdmi er noget djævlen har skabt i vrede..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu