|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pawnee ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-Oktober-2006 Status: Offline Point: 30 |
![]() Sendt: 06-September-2007 kl. 11:50 |
Denon kontra Onkyo Hej. Jeg er ved at skifte et gammelt B&O ud med noget nyt surround. Vi bruger ikke meget tid på TV, men jeg vil alligevel købe surround. Jeg havde kig på Denon AVR-1907 pris 2999kr http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_ avr-1907_surround_receiver_soelv.htm Nu ser jeg at man kan få storrebror Denon AVR-2307 til 5999kr og måske brændt lidt varm på den. Men hvad så med Onkyo TX-SR605. Hvad er forskellen/anbefalingerne. Måske nogen har set test. Jeg overvejer at sætte B&W DM603 S3 pris2499/stk til anlæget for senere opgradering til surround eller måske surround sæt nu. Her er jeg blevet anbefalet 3 sæt. Nogen meninger om det. B&W DM300 pris 9195kr. B&W DM600 pris 12.595. Dali Concept 6 pakken til 5999kr. Endelig taler min hustru om Bose ACOUSTIMASS® 15 home cinema speaker system ca. 12.000kr. Med ultra høj WAF. Kan Bose spille på de nævnte forstærkere. Er der nogen der kender butikker i KBH området hvor man kan lytte til Bose på andre forstærkere end Lifestyle. En masse spørgsmål til en masse kloge folk. mvh PP
ps. kører Noxon til musik og forventer HD recorder i løbet af efteråret. Måske Sony RDR-HXD870S (160 GB). Analog antenneforening og alm 28" fjernsyn. |
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Mht. højtalersystem med WAF kan du også se på KEF 5005.2 systemet. Jeg har selv købt det (inklusiv en onkyo 605 receiver), men det er endnu ikke installeret Jeg håber på at få det installeret inden for den næste uges tid, men ham der skal hjælpe mig med det har haft travlt. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Jeg kan klart anbefale Onkyo Jeg har 875'eren og den er super fed!..Den tordner alt igennem, og der kan spille HØJT OG KLART!...Selv på min CV AL-1000 så man skulle tro bare var noget HØJ Lyd, men det Christian fra CSN var herhjemme (det ham der sælger Onkyo-maskinerne) Og han havde en plade med fra xxxxRecords som laver noget helt special musik, sad jeg bare, og næsten mvh Zirio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |