recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon og B&W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenon og B&W

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2008 kl. 19:31

Hej donlon

Hej igen. Jeg har faktisk tænkt på dig idag, for Hifi-klubben får jo varer tirsdag og torsdag, så jeg tænkte nok du havde fået dem idag.

Nej, jeg har ikke fortinnet enderne, for hvis jeg skal være ærlig, var jeg ikke klar over, at det måske er bedre end uden. Måske skulle jeg gøre det.

Mine højttalerkabler kommer bagfra et hul i væggen, og som du også skriver, så har jeg bare skruet skruen helt ud og sat kablet ind og skruet skruen helt i igen. Når man så sætter XT2éren op med det beslag man skruer på dem, bliver kablet helt usynligt (med mindre man virkelig ser ind fra siden).

Og skynd dig så at få nogle signaler ind i de højttalere: De ikke bare ser godt ud - de lyder også godt

Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2008 kl. 21:07

Jeg ved heller ikke om det har noget at sige at de bliver fortinnet.

Men hvis de bliver det, vil man ikke kunne skrue skruen helt ind igen ved monteringen ... de bliver jo stive når man fortinner !!!

Jeg tror ikke de kan være der hvis ikke skruen bliver skruet helt ind igen.

Ja de bliver "hørbare" imorgen, jeg skal lige have et langt bor så jeg kan bore hul igennem væggen og trække kablerne ind i værelset ved siden af stuen

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu