|
Denon PD-300F |
Besvar |
Forfatter | |
Katadunkass
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2015 Sted: Sparkær Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Juli-2015 kl. 20:13 |
Goddag alle sammen,
Jeg er ny her på forummet, men det ændrer ikke på, at jeg allerede har det første spørgsmål klar til jer. Som ny inden for pladespiller-genren og hvordan de alle virker, så har jeg på det seneste kigget på en Denon PD-300F. Hvad jeg dog mangler, ud over selve pladeafspilleren, er et reelt anlæg. De seneste år har jeg kørt med Logitech Z906 - et 5.1 system. Mit store spørgsmål er nu; Kan jeg uden problemer tilslutte denne pladespiller til anlægget uden brug af computer eller skal jeg have noget andet, der gør, at dette kan lade sig gøre? Mvh Niclas
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19549 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pladespilleren kan sluttes til ethvert anlæg der han en analog indgang.
Klaus |
|
Katadunkass
Ny bruger Oprettet: 21-Juli-2015 Sted: Sparkær Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange tak for svaret, så vil jeg, inden for den nærmeste fremtid, prøve at anskaffe mig denne.
Edit: Hvis der er andre, der har bedre alternativer til ca. samme pris, der også kan sluttes til et anlæg uden brug af ekstra-udstyr, så skriv dem endelig.
Redigeret af Katadunkass - 21-Juli-2015 kl. 20:37 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |