recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon PD-300F
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon PD-300F

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Katadunkass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2015
Sted: Sparkær
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Katadunkass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon PD-300F
    Sendt: 21-Juli-2015 kl. 20:13
Goddag alle sammen, 

Jeg er ny her på forummet, men det ændrer ikke på, at jeg allerede har det første spørgsmål klar til jer. 
Som ny inden for pladespiller-genren og hvordan de alle virker, så har jeg på det seneste kigget på en Denon PD-300F. Hvad jeg dog mangler, ud over selve pladeafspilleren, er et reelt anlæg. De seneste år har jeg kørt med Logitech Z906 - et 5.1 system. 
Mit store spørgsmål er nu; Kan jeg uden problemer tilslutte denne pladespiller til anlægget uden brug af computer eller skal jeg have noget andet, der gør, at dette kan lade sig gøre?

Mvh
Niclas 
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 20:16
Pladespilleren kan sluttes til ethvert anlæg der han en analog indgang.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Katadunkass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2015
Sted: Sparkær
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Katadunkass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 20:28
Mange tak for svaret, så vil jeg, inden for den nærmeste fremtid, prøve at anskaffe mig denne. 

Edit: Hvis der er andre, der har bedre alternativer til ca. samme pris, der også kan sluttes til et anlæg uden brug af ekstra-udstyr, så skriv dem endelig. 

Redigeret af Katadunkass - 21-Juli-2015 kl. 20:37
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu