recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon Pro Processor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon Pro Processor

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon Pro Processor
    Sendt: 13-Marts-2014 kl. 17:57
Har nogen erfaring med denne bandit:

https://www.broadcastav.co.uk/products/video-splitters-distribution-amplifiers/hdmi/denon-dn-500av-surround-sound-pre-amplifier.aspx?ReturnURL=Products/Video-Splitters-Distribution-Amplifiers/HDMI/default.aspx?ItemsPerPage%3D25%23amp%23SortField%3D9%23amp%23PageNo%3D1

Den virker top nice, synes.

Jeg er klar over, at den ikke har rumkorrektion, men det er ikke væsentligt for mig.

Koster 8000,- SEK!
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 18:49
Nej, men regner stærkt med at den skal i bioen når jeg kommer så langt
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 18:54
Har du nogen erfaring med, at konvertere fra balanceret til ubalanceret?
Jeg er klar over, at det kan lade sig gøre, ret let, faktisk.....men nogen taler om, at det støjer?

....min front-effekter kører balanceret, mens mine bagkanals-effekter kører ubalanceret.

Redigeret af Dichael - 13-Marts-2014 kl. 18:54
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 19:06
Nej jeg har ingen erfaring med det, desværre. Det er første gang jeg skal prøve med pro gear.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 19:08
Jeg har tjekket det. Det bør ikke give problemer.

Synes, den virker gennemført.
Alternativet er en processer med en masse overflødigt skidt.
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 19:43
Lige præcis. Og hvis der skal tilføres noget ekstern eq, smider man den bare imellem pre-pro og forstærker. Og alt det andet gøjl der er i recivere i dag, kommer jeg ikke til at bruge i en bio.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 20:26
Jeg fandt den for et godt stykke tid siden og har været tæt på at kæbe den et par gange for at høre hvad den kan. Hvis mit hdmi board i min onkyo går i stykker, køber jeg denon.

Den er vist 500kr billigere fra thomann.de.
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 20:33
Hej Jonas!

Sjov formulering med det HDMI-board.....men det går jo i stykker før eller siden

Har selv haft to Onkyo, begge endte med døde HDMI-kort!

Har pt en Emotiva, der fungerer fint, men jeg ville hellere have den Denon..
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 20:40
Bedre:

http://www.djservice.se/cgi-bin/db.pl?id=IDS0017446&sok=&q=1&s=1&o=0&l=15&sida=1&mall=se_lista.html&template_file=se_vara.html

6760,- danske!
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2014 kl. 20:52
Der er nogle på AVSForum.com der har den. De er tilfredse.
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:02
Jeg har også luret på den et par gange, men jeg kan helt ærligt ikke rigtig se hvad fordelen ved den over en x4000 skulle være. Er det for at få balancerede udgange?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2014 kl. 08:08
For mit vedkommende, så ja.

EDIT: Er X4000 ikke en receiver? Nu kender jeg selvfølgelig ikke indmaden i produkterne men hvis X4000 har syv indbyggede forstærkere samt Audyssey og endda koster mindre end DN-AV500, så må der da været sparet på noget andet i X4000'eren? De produceres dog nok i et større antal hvilket bringer prisen ned, men  hvor meget vides ikke.

Redigeret af Jonas_h - 14-Marts-2014 kl. 08:43
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu