|
Denon Pro Processor |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Dichael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 197 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg skal såmænd bare bruge en processor.
Jeg har effekt. XLR er ligegyldigt. |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Hvordan opleves balanceret i forhold til ubalanceret i praksis?
|
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
|
For mig er Denon interessant da dens XLR udgange har den korrekte output-styrke til at matche pro-udstyr og da mit setup er lidt alternativt er jeg mere afhængig af en optimal gain structure. Det vil kunne høres i form af lavere støjgulv. Om der ellers er forskel i praksis, skal jeg ikke kunne sige. Jeg kender dog én der har fået elimineret noget hum/støj ved at skifte fra RCA til XLR.
|
||
![]() |
||
dpny ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
|
Jo det er det. Det er da også muligt at du har ret i at der kan være sparet på en x4000, men jeg er bestemt ikke overbevist om at det normalt er sådan det forholder sig. Efter hvad jeg kan vurdere er en hel del at de processorer man kan få fra Yamaha, Onkyo mv. ikke andet end end en reciever hvor man har pillet forstærkerne ud og sat prisen OP. Hvis man ikke skal bruge XLR til noget ville jeg ikke være bange for at købe en x4000 og jeg ville også blive overrasket hvis AV500 i virkeligheden er andet end en tilpasset AVR1912/1911 eller noget i den dur, men før man kan finde noget konkret om det er det self. ren spekulation. |
||
![]() |
||
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
|
Tak for svar Jonas ![]() |
||
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |