|
Denon slår fra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2012 kl. 18:54 |
Hey
God Bag Jul ![]() Har desværre fået et problem efter jeg er kommet hjem fra juleferie. Min forstærker står pludselig og blinker, da jeg kommer hjem ?? Slukker den og tænder den igen, men den slår fra hver gang ? Det tyder på en løs forbindelse, men hvordan kan dette sker uden varsel? Håber I kan hjælpe . . Mvh Bo |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at frakoble alle stik (specielt højtalerne) og se om den virker alene
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Prøv at lave en reset. Det plejer at være noget med at holde en knap inde mens man tænder. Der står helt sikkert hvordan man gør i brugsanvisningen. Håber du finder en løsning. ![]() |
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Har prøvet at tage alt fra, men lige lidt hjælper det.
Vil prøve at reset.. |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |