|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|||
Danke!
![]() Redigeret af Sionic - 05-August-2009 kl. 21:33 |
||||
![]() |
||||
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
|||
De dyre BD-afspillere er dyre fordi man har gjort meget ud af afspillerens egenskaber m.h.t. cd- og dvdafspilning. Her kan der nemlig være meget at hente. En high-end producent som Classé audio vil ikke lancere nogen BD-afspiller fordi afspilleren på det punkt ikke vil vinde så meget ved at blive "high-ended" - den bliver bare for dyr. |
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||
Så fordi de ikke kan tage en meget høj pris for en BD, så vil de ikke forsyne deres købere med en bd ? |
||||
![]() |
||||
Vijnana ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 475 |
![]() |
|||
Rent design-match mæssigt ville det rart hvis de ville. Jeg tror de ikke finder at den vil være konkurrencedygtig. F.eks var det almindeligt at high-end firmaer " købte" indmad til dvd-afspillere fra mainstreamproducenterne og putttede ned i deres eget kabinet, Og så kostede apparatet 10 gange så meget. Classe audio er åbenbart ærlige nok til ikke at hoppe på den vogn. |
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||
Ærlighed ville sgu da være, de køber f. eks. Oppo og smider i deres eget kabinet og lægger 3K på. |
||||
![]() |
||||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() |
|||
et produkt der helt klart vil sælge selv om der intet lydmessigt er at hente,ville jeg gerne betale 3k + for at få et tung og velbygget kabinet som oser af kvalitet.det hedder ejerglæde |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg er meget enig -p.las - men desværre skal vi ikke regne med sådan et produkt fra Classè audio. Proceed lavede engang et dvd-drev til 40-50K der floppede totalt. Billedgengivelsen var ikke bedre end en billig Harman Kardon. Men kabinettet var selvfølgelig high-end. Men for nu ikke helt at high-jacke tråden fra den kommende high-end Denon - hvis den kommer med subtitleshift funktion kunne jeg godt være interesseret. Redigeret af Vijnana - 06-August-2009 kl. 21:57 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Well, efter at have nærstuderet manualen tyder det på at maskinen desværre ikke har "subtitle-shift". Der ganske vist noget hedder "subtitlestyle", men det fremgår ikke hvad det indebærer |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Kan så oplyse at Pio's modeller har Subtittle shift direkte på remoten. Lige så vel som Audio sporet også kan skiftes direkte på remoten. Redigeret af Kampus - 06-August-2009 kl. 23:24 |
||||
![]() |
||||
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
|||
Er Subtitle Shift ikke når man flytter underteksternes position på skærmen?
Mener at Subtitle Style er skriftstilen (Hvid, gul eller anden farve. Gotisk skrift til vampyrfilm osv.) som kan vælges hvis de ligger på BD skiven. A1UD'en ka' skifte Audio, Subtitles og Subtitle Style via remoten under playback... Tror ikke den har Subtitle Shift. Redigeret af Sionic - 07-August-2009 kl. 02:02 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Korrekt. "Subtitleshift" betyder at man kan flytte undertekster fra den sorte bjælke (ved scopefilm) til selve billedet, hvilket er af stor betydning for de der har cinemascope setups. Jeg tvivler på at Pioneer har den facilitet. Deres subtitleshift betyder vist nok bare at man skifter undertekstsprog. Mig bekendt findes "subtitleshift" endnu kun på Philips BD9100 (hvor det fungerer perfekt). Man kan undre sig lidt over at Denon'en ikke har det med. De har jo trods alt tænkt lidt på "scopefolkene" når de har forsynet afspilleren med "stretchfunktion" Redigeret af Vijnana - 07-August-2009 kl. 11:01 |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|||
Nu ved jeg ikke om det er denne afspiller i drøfter: http://www.usa.denon.com/ProductDetails/4965.asp Men det er værd at bemærke, at den får Anchor Bay chip, ligesom der er implementeret i Oppo´en
|
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |