|
Denver 109HD - Slingbox Pro HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sten.Lindberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2012 Sted: Helsingør Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 23:31 |
Har købt mig en Denver DVB-C 109HD hos Harald. Vil bruge den til at føde min Slingbox med et godt signal - har Stofa. Virker fint, alle kanaler scannet og god kvalitet både på PC, Iphone og Ipad. Jeg bruger Slingbox adgangen til mine TV kanaler når jeg er ude at rejse - og har derfor brug for at kunne skifte program/kanal på Denver 109HD boxen via (software) remote control i Slingbox opsætningen. Men der findes desværre ikke en sådan remote i Slingbox library og jeg har heller ikke kunnet finde en på nettet. Nogen der har et tip? Eller er jeg nødt til at skrotte den ellers udmærkede 109HD box og købe en ny hvor der findes en tilhørende Slingbox software remote? Pftak for kommentarer
|
|
![]() |
|
renewester ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Sten
Er blot nysgerrig om du har fået løst dit problem? Jeg har nemlig også lurret på samme tuner hos Harald til min Slingbox Solo, men jeg er lidt i tvivl om det vil fungere? Mvh. René |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
http://www.pcworld.dk/art/200604/test-slingbox-pro-hd-giver-dig-suveraent-tv-paa-ipad-039-en?page=2
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
renewester ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Juni-2012 Status: Offline Point: 2 |
Kanon, kanon!!
Tusinde tak skal du have. Så tør jeg godt købe den :-) Glæder mig til at afprøve hvordan det kører fra Tyrkiet... Mvh. René |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Kommer an på din up og download hastighed
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
micke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
![]() |
|
Ratata82 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 4 |
Jeg kan slet ikke få den custom remote til at fungere, jeg bruger den samme som til 108'eren,nogen hjælp, den reagere slet ikke på noget
|
|
![]() |
|
micke ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2012 Status: Offline Point: 5 |
du skal lægge 2 filer ned i mappen -sbav- som ligger i programmer så kommer der en fjenbetjening frem
i din slingplayer.... |
|
![]() |
|
brug opsætning i readme filen Husk Det Skal være C2010 ikke c2010 |
|
![]() |
|
Firefoxii ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2020 Status: Offline Point: 4 |
Er der en de ligger inde med filen til denver 108hd, det er godt nok en 110HD men tænker filen er den samme?
Linket virker desværre ikke mere ... Redigeret af Firefoxii - 03-Februar-2020 kl. 12:51 |
|
https://firefoxii.com/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |