recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver 109HD - Slingbox Pro HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver 109HD - Slingbox Pro HD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sten.Lindberg Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-April-2012
Sted: Helsingør
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sten.Lindberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver 109HD - Slingbox Pro HD
    Sendt: 29-April-2012 kl. 23:31
Har købt mig en Denver DVB-C 109HD hos Harald. Vil bruge den til at føde min Slingbox med et godt signal - har Stofa. Virker fint, alle kanaler scannet og god kvalitet både på PC, Iphone og Ipad. Jeg bruger Slingbox adgangen til mine TV kanaler når jeg er ude at rejse - og har derfor brug for at kunne skifte program/kanal på Denver 109HD boxen via (software) remote control i Slingbox opsætningen. Men der findes desværre ikke en sådan remote i Slingbox library og jeg har heller ikke kunnet finde en på nettet. Nogen der har et tip? Eller er jeg nødt til at skrotte den ellers udmærkede 109HD box og købe en ny hvor der findes en tilhørende Slingbox software remote?
Pftak for kommentarer 
Til top
renewester Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juni-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renewester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 09:39
Hej Sten

Er blot nysgerrig om du har fået løst dit problem?
Jeg har nemlig også lurret på samme tuner hos Harald til min Slingbox Solo, men jeg er lidt i tvivl om det vil fungere?

Mvh.

René
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 11:16
http://www.pcworld.dk/art/200604/test-slingbox-pro-hd-giver-dig-suveraent-tv-paa-ipad-039-en?page=2
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
renewester Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-Juni-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renewester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 11:33
Kanon, kanon!!
Tusinde tak skal du have. Så tør jeg godt købe den :-)
Glæder mig til at afprøve hvordan det kører fra Tyrkiet...

Mvh.

René
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2012 kl. 15:28
Kommer an på din up og download hastighed
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
micke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2012
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 22:10
Smilehent en fjernbetjening  her fra dette link  denver 108hd den virker ...

Til top
Ratata82 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juli-2012
Sted: Bramming
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ratata82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 20:14
Jeg kan slet ikke få den custom remote til at fungere, jeg bruger den samme som til 108'eren,nogen hjælp, den reagere slet ikke på noget
Til top
micke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:39
du skal lægge 2 filer ned i mappen -sbav-  som ligger i programmer så kommer der en fjenbetjening frem
i din slingplayer....

Til top
micke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 21:52

brug opsætning i readme filen   Husk Det Skal være C2010 ikke c2010

Til top
Firefoxii Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Februar-2020
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Firefoxii Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2020 kl. 12:41
Er der en de ligger inde med filen til denver 108hd, det er godt nok en 110HD men tænker filen er den samme?

Redigeret af Firefoxii - 03-Februar-2020 kl. 12:51
https://firefoxii.com/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu