recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver 109HD vs. Clint DC1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDenver 109HD vs. Clint DC1

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 00:17
:-) ok
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2011 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af b4de4nd b4de4nd skrev:

Og loop trough på en clint gør bare at du kan se "signal" fra antenne kablet når din clint er slukket. En funktion som i mine øjne er dybt ubrugelig. Den giver kun signal når kassen er slukket. Når du har clinten tændt så "slukker" den for udgangen til loop signalet. Ergo kan du ikke have et tv sluttet til og så lade clinten køre tændt og optage samtidig med at du ser tv på en anden kanal.

Ikke rigtigt.
Jeg har antennekabel ind i Clint'en, og antennekabel fra Clint'en til tv. Og i menuen har jeg sat "Tuner Loop Through" til "Til". Der kan jeg se tv, både med tændt og slukket Clint, og kan dermed sagtens se ét program, mens jeg optager et andet. Jeg kører med softwareversion 1.03.05.
/zemo/
Til top
zamwiz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Oktober-2011
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 01:08
Håber snart det bliver muligt at købe samt læse et review af Denvers DVBC-122CI http://www.denver-electronics.com/denver-dvbc-122ci/
og få den sammenlignet med Clint DC1 og DC3.

Er der nogen af jer der allerede har en denver fx 109 HD eller Clint DC1, der kan fortælle, hvilken max-opløsning man kan komme op på med den gule composite video-udgang?

Og hvad er max-opløsningen, hvis man kører via scart med hhv. cvbs og rgb, hvis det er muligt?

Til top
b4de4nd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2010
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Og loop trough på en clint gør bare at du kan se "signal" fra antenne kablet når din clint er slukket. En funktion som i mine øjne er dybt ubrugelig. Den giver kun signal når kassen er slukket. Når du har clinten tændt så "slukker" den for udgangen til loop signalet. Ergo kan du ikke have et tv sluttet til og så lade clinten køre tændt og optage samtidig med at du ser tv på en anden kanal.

Ikke rigtigt.
Jeg har antennekabel ind i Clint'en, og antennekabel fra Clint'en til tv. Og i menuen har jeg sat "Tuner Loop Through" til "Til". Der kan jeg se tv, både med tændt og slukket Clint, og kan dermed sagtens se ét program, mens jeg optager et andet. Jeg kører med softwareversion 1.03.05.

Fair nok... så er det ikke rigtigt for dig... ikke desto mindre er det stadig rigtigt for mig.... Jeg kan ikke se tv gennem loop trough medmindre clinten er slukket... når den er tændt lukker den for udgangen på loopét
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 13:38

Oprindeligt skrevet af zemo zemo skrev:

Ikke rigtigt.

Fair nok... så er det ikke rigtigt for dig... ikke desto mindre er det stadig rigtigt for mig.... Jeg kan ikke se tv gennem loop trough medmindre clinten er slukket... når den er tændt lukker den for udgangen på loopét

Der var også derfor jeg skrev hvilken softwareversion jeg kører medWink
/zemo/
Til top
b4de4nd Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2010
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 17:54
men det er mærkeligt... jeg kørte med 1.03.05 før jeg opdaterede til 1.03.09 og der kunne den heller ikke... gad vide om der er en fejl på den kasse jeg har... men det er nu også ligemeget... jeg trak bare et kabel mere og satte en splitter på :)
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2011 kl. 18:11
Hm, mystisk

En forskel i produktionen måske?

Vil det ellers være en fordel at opdatere til den nye version? Ellers tror jeg, jeg vil lade være, når det nu virker hos mig.
/zemo/
Til top
tvviewer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2005
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 23:10
Oprindeligt skrevet af tvviewer tvviewer skrev:

Kører selv 1080i her. Har lige opgraderet til
SW version 1.01.13
Date 08-09-2011
( http://www.denver-electronics.com/update-for-denver-dcb-109hd/dvbc-109hd/ )

Når noget tv er optaget og formatet er 4:3 - hvordan skifter man til at boksen skal vise 4:3 i stedet for 16:9...?Smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu