|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
||
:-) ok
|
|||
![]() |
|||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
||
Ikke rigtigt. Jeg har antennekabel ind i Clint'en, og antennekabel fra Clint'en til tv. Og i menuen har jeg sat "Tuner Loop Through" til "Til". Der kan jeg se tv, både med tændt og slukket Clint, og kan dermed sagtens se ét program, mens jeg optager et andet. Jeg kører med softwareversion 1.03.05. |
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
zamwiz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
||
Håber snart det bliver muligt at købe samt læse et review af Denvers DVBC-122CI http://www.denver-electronics.com/denver-dvbc-122ci/
og få den sammenlignet med Clint DC1 og DC3. Er der nogen af jer der allerede har en denver fx 109 HD eller Clint DC1, der kan fortælle, hvilken max-opløsning man kan komme op på med den gule composite video-udgang? Og hvad er max-opløsningen, hvis man kører via scart med hhv. cvbs og rgb, hvis det er muligt? |
|||
![]() |
|||
b4de4nd ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
Fair nok... så er det ikke rigtigt for dig... ikke desto mindre er det stadig rigtigt for mig.... Jeg kan ikke se tv gennem loop trough medmindre clinten er slukket... når den er tændt lukker den for udgangen på loopét |
|||
![]() |
|||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
||
Der var også derfor jeg skrev hvilken softwareversion jeg kører med ![]() |
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
b4de4nd ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-December-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
men det er mærkeligt... jeg kørte med 1.03.05 før jeg opdaterede til 1.03.09 og der kunne den heller ikke... gad vide om der er en fejl på den kasse jeg har... men det er nu også ligemeget... jeg trak bare et kabel mere og satte en splitter på :)
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hm, mystisk
![]() En forskel i produktionen måske? Vil det ellers være en fordel at opdatere til den nye version? Ellers tror jeg, jeg vil lade være, når det nu virker hos mig. |
|||
/zemo/
|
|||
![]() |
|||
tvviewer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 138 |
![]() |
||
Når noget tv er optaget og formatet er 4:3 - hvordan skifter man til at boksen skal vise 4:3 i stedet for 16:9...? ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |