|
Denver DCB-109HD |
Besvar | Side <1 171819 |
Forfatter | |
Jørgensen
Guld medlem Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sætter jeg et T-stykke ind, forsvinder signalet til både tv og bokse. Har du prøvet at køre signalet gennem boksen og videre op i tv'et? Så undgår du T-stykket og burde få et stærkere signal. Det kører fint her, og jeg har endda et par bokse tilkoblet forud. Mvh. Jørgensen |
|
mkh
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2012 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne godt snart bruge en ny update. der er flere HD kanaler den ikke gider vise :(
animal planet HD fx... vises fint på TV men boks fatter det ikke :( |
|
Pannen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Funktioner
Tak(0)
|
T-stykker er bandlyst når vi snakker DVB-C.. hvis man har behov for at fordele sit signal så skal man istedet bruge en god fordeler med F-connectors.
mkh, hvordan er din signalstyrke? hvis dit signal er for svagt, så kan du risikere ikke at få de korrekte kanaler ind. har du evt. prøvet at lave ny netværkssøgning efter kanaler (husk korrekt netværksid som er 00100 i hele landet nu ved Yousee, og 00000 hvis det er stofa. hvis dit signal er ok, og du søger korrekt, så bør du ikke mangle nogle kanaler. Heller ikke HD kanaler.
|
|
mrmox
Bruger Oprettet: 02-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeps ... T-stykker tager en del af signalet.
Prøvede lige at fjerne mit, så enten TV eller boksen fik direkte signal.
YouSee brugere kan prøve med KSportHD (Kanal Sport HD), som
af en eller anden grund ligger lige på vippen mht. signalstyrke.
Her gik boksen fra intet (!) signal til ca. 30%.
TV'et gik fra signal-styrke LAV (= masser af klodser i billedet)
til OVER MIDDEL med fejlfrit billede.
|
|
mkh
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2012 Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er glenten, på en sprit ny ledning og kable går direkt fra splitter på loftet og ned i boksen, det er glenten selv der har opsat alt, vi har fået testet linjen flere gange grundet dårligt internet men som de selv siger så er det et skole eks vi har...
Alle andre HD kanaler kommer skam også med, bare ikke lige animal planet HD |
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jeg har en 109HD, modtager som jeg har en del problemer med. Jeg modtager kabel-tv via seas-nve's multirumsløsning. Balladen er at jeg ved en fuld søgning, kun finder 44 kanaler, og jeg ved at der skal være mange flere. Jeg har indlæst nyeste firmware, så det er ikke der balladen ligger. Jeg har også en Bluetinum-tuner, og den kan finde mange flere kanaler, på den samme opsætning, så det er altså ikke mine kabler det er galt med... Jeg har prøvet at bytte rundt på dem, og samme resultat... Jeg har skrevet til deres support, men er der andre der har oplevet noget lignende?
|
|
Besvar | Side <1 171819 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |