|
Denver DCB-109HD |
Besvar | Side <1234 19> |
Forfatter | |
fh68
Bruger Oprettet: 27-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilke erfaringer har I med optagelser - optages der i FAT32 eller NTSF?
|
|
kimspur
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2011 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har en 109HD som har kørt ok....
Opdaterede lige firmware, og nu vil den kun finde 4 kanaler på Stofa kabelTV, og der skulle være ca. 40.....
Nogen der ved, hvor man kan finde en ældre firmware ??
|
|
fh68
Bruger Oprettet: 27-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
kimspur
Ny bruger Oprettet: 16-Januar-2011 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
[/QUOTE]
Har du brugt de rigtige koder, mere kan ses her http://www.denver-electronics.com/UploadetFiles/154/25/FAQ_-_DVB-C(1).pdf[/QUOTE]
Ja ja da
109HD har osse en præ-indstilling til Stofa-søgning
/Kim
|
|
walker1
Ny bruger Oprettet: 06-November-2010 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg fik sådan en sag ind ad døren i går.
Sat til og i gang med at skanne på YouSee's udbud. Den fandt det meste + et par krypteringer, selvom den var sat op til alene at tage 'Gratis-kanaler'. Der er enkelte kanaler med pixelering, men antenneforbindelsen er kun lige smidt i den gamle harddiskoptagers udgang. Ikke noget med dobbelskærm det sidste stykke eller lign. Og kanalerne ligger i en meget sær rækkefølge, men det er måske en speciel feature ved Denver? Mit første forsøg med fladskærm (Lumatron) gav også meget sære resultater! Skanneren VAR sat til YouSee! Jeg kan ændre det til at være alfabetisk, hvilket muligvis er bedre. Jeg kan også flytte rundt på dem manuelt, men YouSee skifter jo udseende 3-12 gange om året, hvilket kræver genskanning, så ... Men... Den fandt IKKE DR HD! Jeg forsøgte så at lade kassen søge efter alle kanaler, og så kom DR HD med!? Uden kryptering vel at mærke. Den kørende firmware ser ret original ud. Hæng mig ikke 100% op på datoen, men noget med 18/3 2010 eller så? Jeg har forsøgt at finde noget opdatering hos Denver, men alle sider hos dem (reklame- og inventarsider undtaget) går ned med en eller anden fejl. For det meste 500 (intern server fejl) (linket til en dansk manual, nævnt tidligere i denne tråd gør det samme!) Har nogen et link til firmware, der fungerer? (både link og update ) OK, jeg har ikke prøvet fjernbetjeningen på afstand endnu, men 45 grader off-center så da ikke ud til at være et problem. |
|
kokkeole
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det den samme Denver der er på tilbud i Netto i næste uge?
Kvickly har også en dvb-c boks på tilbud i næste uge. Det er en Ennovia EDC-11R. Hvad er lige forskellen på de 2? /Ole Redigeret af kokkeole - 30-Januar-2011 kl. 13:15 |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
walker1
Ny bruger Oprettet: 06-November-2010 Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fået min 109'er til at spille meget bedre, efter Denver sendte mig en update.
De står åbenbart i et vadested mellem 2 servere, så der er ikke meget at hente der. Og tingesten kan endda håndtere en NTFS disk!!! Det kan 105 til T-nettet ikke! Men 109 er ret kræsen med hvilke filmformater den vil afspille. Åbenbart ikke DIVX. Mit LG TV har dog ikke den type nykker.
Den ligner i mistænkelig grad min, også fjernbetjeningen, men min har en krom-stribe i forlængelse af afbryderknappen. Redigeret af walker1 - 30-Januar-2011 kl. 13:35 |
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kender ikke Denver, men Ennovia'en har sammen indmad og firmware som BlueTinum BT-DC110.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
jbv
Bruger Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ny opdatering til Denver DCB - 109HD. http://www.denver-electronics.com/update-for-denver-dcb-109hd/
Jeg havde version 1.01.04 fra 29-11-2010. Ny version 1.01.07 fra 15-01-2011. Det pudsige er at efter opdatering hedder buksen så DVBC - 109HD i stedet for DCB109HD. |
|
palmelund
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der kan fortælle mig om 109 har time shift ?
kan afspille en optagelse samtidig med at den optager en anden ?
Hvilket fil format optager den i ?
mv LP.
|
|
mrmox
Bruger Oprettet: 02-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der kan optages på begge typer filsystem, blot bliver der konsekvent delt op i 2 GB klumper.
Har anvendt flere størrelser USB sticks som lager-medie.
En HP på 1 GB og en MicroMedia på 4 GB USB, nærmere betegnet.
Begge disse hakkede i det, hvadenten det var film optaget vha boksen selv,
eller det var en MKV film kopieret fra PC.
Før jeg nåede at dømme boksen "ude", så prøvede jeg med en Kingston USB stick på 16 GB.
SÅ VIRKEDE DET !
Optog f.eks. hele VM finalen i håndbold (10 GB *.ts filer) fra DRHD og der var nu INGEN hakken under afspilningen.
Så Denver boksen har nu bestået til UG.
|
|
tvviewer
Bruger Oprettet: 07-August-2005 Status: Offline Point: 135 |
Funktioner
Tak(0)
|
På min dcb-109-hd. Når jeg afspiller nogle mpeg,mpg,eller avi fra usb harddisk er lyd og billede asynkron
Nogle filer kan finde på at 'hakke' ved afspilning. Filerne har ikke de problemer på pc. Ps. Har installeret opdateringen fra 15.1.2011. |
|
Besvar | Side <1234 19> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |