|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
kwesth ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 17-August-2010 kl. 14:06 |
Ovre på Version 2 har jeg blogget om en ny optager fra Denver, som ser ud til at fungere ok.
Jeg har tidligere her på sitet læst anmeldelsen af forgængeren DMB-105HD og ikke mindst den gode ønskeliste, som brugerne afsendte til Denver. Såvidt jeg kan se, er en god del af ønskerne nu faktisk en realitet i DMB-106HD. Mvh /kurt |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Har en sådan, den virker fin nok, desværre kunne den bare ikke genkende nogen af mine HDD, ( 3 stk ) alle formateret i FAT32, kun min gamle USB-Pen på 8GB, så vil gerne vide hvilke HHD den under støtter?
|
|
![]() |
|
kwesth ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg tilsluttede en 2,5" Medion Harddsik på 500GB, FAT32-formatteret og den virker fint...
/kurt
|
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() |
Tak, men jeg fandt en 120 GB Seagate i min "rodekasse" der virker
![]() |
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Har også købt en 106'er. Efter at have prøvet 3 105'ere med fejl. Den virker umidelbart helt ok. Har ikke opdaget fejl endnu.
Og et plus for mig er at den modtager bedre, på samme antenne.
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Betyder det ligefrem at 106 kan anbefales?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke min gamle Somy HDD optager, men til 400.- kan den det basale, men man skal nok have mulighed for at tage MPEG4 på TVet, da man ikke kan noget når man optager, men en billig løsning, indtil der bare kommer (hvis?) en optager med en noget bedre styring !! Vil sikkert osse koste en del mere!
![]() PS forventninger er forskellige, husk det ![]() Redigeret af Darknezs - 22-August-2010 kl. 16:53 |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Primært skal den blot kunne vise de gratis dvbt kanaler i min bio. Kun en bonus at den også kan optage.
Bare træt af 105 eren, der ikke kan holde lyden og billedet samlet |
|
![]() |
|
Giflen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2010 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har også købt en 106'er. Indtil videre optager den fint det som vi sætter den til på DR1, men hvis man vælger noget på TV2 optager kun 3-5 minutter af starten (5 gange) eller den optager det bare slet ikke (1 gang).
107'eren har Denver lavet en patch til fordi den genstarter på TV2 for nogle. Måske 106'eren også har det problem.
Jeg har prøvet at ændre opsætningen, så den ikke må gå i standby. Det er den ligeglad med - den går i standby alligevel.
Kan I andre også kun spole i max 2x hastighed? Det er godt nok ikke hurtigt - det tager flere minutter bare at komme over reklamerne.
Den får et par dage endnu - men jeg tror den ryger tilbage til Bilka igen.
Kom nu med en DVB-T mpeg4 harddiskoptager Sony, Philips eller Panasonic. Klager ikke manglen på brugervenlighed på de fleste andre mærker.
|
|
![]() |
|
![]() |
OK det har jeg ikke opdaget endnu, men hvis det er tilfældet, ryger osse tilbage. Ærgeligt
![]() |
|
![]() |
|
Moeller ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
og så ligner den endda en PS3...
nogen der vil købe min 105'er? ![]() |
|
OnePlace Android TV 9
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() |
Jeg har forlængst droppet Denver. Det bør alle der har læst diverse forum her på recordere.
Glæden ved at spare penge overgår ikke ærgelsen ved et dårligt/fejlbehæftet produkt.
Denver lover hele tiden nye software der kan løse problemerne.
Bare ærgeligt at det ikke hjælper.
![]() Det er det man kalder promisware.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |