|
Denver dmb-113ci EPG optage problemer |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det vil jeg lige prøve.
|
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
Det er nøjagtig det samme problem jeg har, også efter en opdatering.
|
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
billclinton ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2010 Status: Offline Point: 31 |
Nu har jeg prøvet at opdatere med den firmware der ligger på hjemmesiden.
http://www.denver-electronics.com/update-for-denver-dmb-113ci/dmb-115ci/ Det løste problemet for mig. |
|
![]() |
|
billclinton ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juni-2010 Status: Offline Point: 31 |
Og så kom problemet igen.Træls.
Det ser ud som om det er Record Mode der fejler. Mode = Once; fungerer som forventet. Mode = Daily eller Weekly; tidligere programmering overskrives. Det ville iøvrigt være rart med en indikation af optagelse i gang; REC i display fx. Nogen der ved hvordan man kan gå direkte til liste over programmerede optagelser ? |
|
![]() |
|
Hej
I håb om en ny firmware opdatering, havde jeg tænkt at sende nedenstående liste over problemer til Denver, men ville lige "trykprøve" listen herinde. Listen er i prioriteret rækkefølge.(Fra need-to-have til nice-to-have) Kom meget gerne med tilføjelser; eller rettelser hvis jeg har overset/misforstået noget. Daily/Weekly programming fails. Programming a new Daily/Weekly recording will overwrite the previous Daily/Weekly programming. Channel List "New channels were found and added to the Channel list". All channels are now shuffled and programmed recordings are completely off / wrong. List of programmed recordings. Button/key combination showing list of programmed recordings. Perhaps directly from EPG screen.Would be helpful to explain "Timer already exist". Which programming conflicts and for how many minutes? Is it a recording I could delete? (perhaps even directly from this screen) Indication of recording REC in display ? Simpler administration of saved recodings.For instance the ability to delete recordings directly from file manager screen. STB slow. "Main menu / Preference / PVR Config" if Timeshift is set to Auto, STB is very slow andsometimes non-responsive. "Temptest.spd" Would be nice to have this file hidden. Disk Manager / Storage devices. If 2 or more USB disks are added, ability to rename devices would be nice. File handling Ability to create folders and move files to folders would be nice. Manual Many features (and pitfalls) are not in manual. Detailed manual, even if only in English, would be very helpful. |
|
![]() |
|
bklar ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Status: Offline Point: 1 |
Vedr. undertekster, så har jeg ikke problemer med at optage undertekster. (optager på USB stik 16 GB)Kan også se undertekster når jeg afspiller direkte fra 113Ci til TV. Det går også fint via usb stikket på min pc. Men jeg kan ikke få undertekster frem via netværk fra pc til min WD TV Live Hub. Er der nogen som har forslag /løsning?
|
|
![]() |
|
Hr. Pannen fra Denver reagerede hurtigt og således: "Jeg undersøger med det samme hvad/hvornår
vi kan have en opdatering klar med dine ønsker."
Så kan man vist ikke forlange bedre support for en Set Top Box til under 400,-
|
|
![]() |
|
tannis ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Har du hørt mere fra denver?
|
|
![]() |
|
Ja, jeg fik et par svar. Jeg havde en 10 punkt liste men de første 4 var det jeg fandt mest nødvendigt at kigge på.
Mine punkter i blåt, fabrikkens svar i rødt. Som du næsten kan regne ud, resulterede det ikke i en ny firmware.
1 Daily/Weekly
recordings fails. Programming a new Daily/Weekly recording
will overwrite the previous Daily/Weekly programming. engineer:You can only set one for
Daily/Weekly,if more, there will be conflict.This is limitation of chipset. If
you need to record more each day, then you have to choose separate recordings
(record one time). 2 Direct access to Timer List Denver mindede mig om menuen Menu>Setting>Timers som jeg ikke selv havde opdaget :-( 3 Channel List "New channels were found and added to
the Channel list" All channels are now shuffled and
programmed recordings are completely off / wrong. Combination of auto search, LCN off, FTA
on, tested but did not remove problem. engineer: after re-searching channel , the
recording item needs to re-set, the added channels sometimes will change the
order. This is caused by the way the channels are sent out. You can adjust
manually if you turn LCN off and sort channels. But when new channels are found
it will sort them in different order. Denver: "Det kan ske hvis man ligger på kanten af 2 sendere." 4 New observation Loosing connection to USB hard disk. For Time shift, STB doesn’t wake up
USB hard disk quickly enough and Time shift fails. Perhaps sense on USB
port/wake up HDD every ½ hour or so? Not a huge issue. Min senere kommentar: Fra tid til anden får STB'en ikke sparket gang i USB disken. Det er en 2½" Disk med 2 USB kabler tilkoblet via USB hub. Jeg skal have prøvet med en 3½ med egen strømforsyning. |
|
![]() |
|
Elsa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Jeg har også lige købt en 113. Havde en gammel 105 som havde lidt mangler. MEN 113 giver jo ikke navn til optagelserne ligesom den gamle. Man kan så selv give optagelserne navn. Men det er da et værre besvær??? Og hvorfor bliver jeg nødt til at købe en ny harddisk med strøm. Den gamle med kun USB-strøm fungerer udmærket med 105-boxen.
|
|
![]() |
|
Har du opdateret til nyeste firmware?
Jeg får nu fint navn på mine optagelser, men modtager kun Free To Air kanaler. Mht. harddisk med egen strømforsyning, så har du måske bare været 'heldig' at det virkede før eller også er der noget om det. Jeg satte en 2½ USB Harddisk til min 113, men tit kunne den ikke finde den. Efter jeg satte egen strømforsyning til den, forsvandt problemet. Den harddisk lå nu også lige på kanten af de 500 mW en USB port kan forsyne.
|
|
![]() |
|
Elsa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 17 |
Tak for info om opdatering. Nu virker filnavne. Harddisken får boxen til at gå ned/strejke selv om jeg har 2 ubs stik i funktion. 1 til boxen og 1 til TVet. ÆV. Skal man købe en helt ny harddisk? eller kan man få en strømforsyning til den man har. Det er en Medion.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |