recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denver DMB-113CI - problemer med ur i standby
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denver DMB-113CI - problemer med ur i standby

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tommybj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tommybj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denver DMB-113CI - problemer med ur i standby
    Sendt: 12-Februar-2012 kl. 06:08
Hej

Jeg købte ovennævnte MPEG 4 for for en måned siden og egentligt syntes det var en ok boks til prisen. Men noget jeg nok ikke har været opmærksom på fra starten er, at uret ikke går, når jeg sætter boksen i standby. Så hvis jeg f. eks. vil optage en film, skal boksen være tændt og auto standby være slået fra. Hvis jeg så efterfølgende sætter den på stand by, skal jeg indstille uret igen når den tændes næste gang. Jeg har opdateret med den sidste nye firmware. 

Jeg mener selv det må være en fejl i boksen og den må nok retur. Men er der andre, der har haft samme problem og som har en løsning?

Den sætter også tiden helt underligt, hvis jeg vælger automatisk under tidsindstilling. Ovennævnte fejl er ved manuel tidsindstilling.

Til top
Pannen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Branchemedlem

Oprettet: 12-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pannen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2012 kl. 08:50
hej Tommybj

Husker du at vælge korrekt tidszone når du sætter tiden?
hvis du gør det, og ellers kører med automatisk (og har fint signal) så bør der ingen problemer være med tiden.

hvis du hopper ind på epg LIGE når du tænder boksen, så kan den godt vise forkert, men det er blot fordi den henter EPG info. Internt har boksen den korrekte tid alligevel.

Oplever du problemer med optagelser, eller optages de rettidigt?

mvh
DENVER ELECTRONICS A/S

Morten Pannen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu