|
Denver DVB-T2-138 springer optagelser over |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
perrchrist ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Maj-2019 kl. 08:54 |
Jeg har en Denver DVB-T2-138 boks, som jeg bruger til optagelser i mit sommerhus. Den fungerer for så vidt udmærket. Men i nogle tilfælde starter den ikke en planlagt optagelse, i andre gør den det ok. Jeg kan ikke finde ud af, hvorfor den springer over engang imellem. Der er hægtet en Toshiba USB 3.0 1 tb. harddisk på den, som er næsten helt tom. Nogen bud?
|
|
Venlig hilsen Per Christensen
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10515 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Muligvis en bug i firmwaren. Har den nyeste firmware installeret? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
perrchrist ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 79 |
Hej - tak for svar. Ja, den kører med nyeste firmware.
|
|
|
|
![]() |
|
MortenP ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 658 |
Har din harddisk egen strømforsyning? eller er det synderen.
hvis det er en 2.5" som blot får USB strøm, så får den lige lidt nok til at kunne køre stabilt. Er den formatteret i NTFS eller FAT32?.. NTFS anbefales til denne boks.
|
|
![]() |
|
Den er NTFS formatteret, men den har ikke egen strømforsyning. Så det kan meget vel være det, der er synderen. Jeg prøver med en 128 gb memory stick i stedet, og ser om det løser problemet. tak for svar til alle.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |