|
Denver MPEG-4 DVB-T settop box |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sat tv til HDMI1 hvor kabel og Denver receiver er forbundet. Enseste der registereres på TV er den lige sige HDMI1 576I nogele sekunder. HDMI stikket på DENVER CI 115 box du'r nok ikke. Så jeg må overveje om jeg skal levere tilbage til Aldi eller leve med et scart stik.
|
|
![]() |
|
hmp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 28 |
Er der nogen der kan hjælpe med flg.:
Jeg har problemer med min Denver DMB-113CI box når der er et Boxer CAM modul+TV2 kort i den. Jeg kan sagtens se TV2 dekodet, men der kommer "tilfældige" (irriterende) udrivninger/pixeleringer i billedet på alle kanaler (dvs. DR/TV2 og Sverige gratiskanaler) når kortet er i. Når jeg tager kortet ud så bliver billedet fejlfrit igen (så kan jeg selvfølgelig ikke se TV2 mere!). Signal ca 75%, kvalitet 96-98%. Denver boxen skal erstatte en AGK 10444 MPEG box som ikke har kortlæser. AGK'en har fungeret/fungerer u-på-klageligt :) og 113CI'en skal tage dens plads. Men kræver Denver 113CI mere signal hvis den samtidig skal dekode? - eller får systemet bare åndenød? Eller hvad? Også problem med billede/lyd sync. Har prøvet deres update som pt. ligger på Denver hj.side (fra november 2011), den hjælper måske på lydsync. men IKKE på udrivninger når der er TV2kort+CAM modul i boxen. Jeg HAR fået byttet boxen i HN, men med samme resultat. Ærgeligt, for MPEG4-boxe markedet med CI og PVR har vel ikke andre gode kandidater i den prisklasse? |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Til Morten "Denver" Pannen.
Er det muligt ,at få lavet software/firmware til denver 105, så man kan fjerne ,infobox om kanalen er krypteret, evt. ved et specifikt tastetryk, det kan gøres på de fleste andre boxe. Får signal gennem boligantenneforening ,tv2 signalet er krypteret, det er selvfølgelig leverandør og eller boligselskabet ,der skal fjerne krypteringsnøglen ,jeg vil bare af med infobanner (konen er edderflintrende ![]() Venligst Lennart Redigeret af len61 - 14-Januar-2012 kl. 11:18 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Dietmar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2012 Status: Offline Point: 3 |
hej, jeg kommer fra tyskland
jeg har lige præcis samme problem med modtageren. jeg har haft lang e-mail kontakt med morten pannen fra denver support i århus. jeg har lavet 3 opdateringer (seneste fra 13.2.) ingen hjælper. har også problemer med lyd og billede sync. boxer ca modul og kort burde være ok fordi de fungerer udmærket i sony bravia tv (tv fra min søn) sidste uge har jeg byttet modtageren (samme model) = samme problem. vil faktisk ikke købe ny fjernsyn med hvad skal man ellers købe? alternativ modtager koster >1500kr hilsen Dietmar |
|
![]() |
|
Pannen ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 12-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 210 |
Hvis i oplever problemer med HDMI, så kan det skyldes en forkert indstilling. Prøv at sætte Scart kabel i midlertidigt, tjek opløsning (tjek også 50/60 hz osv. ) og slå så over på HDMI igen.
Understøtter tv'et HDMI opløsningen så skulle der ingen problemer være. Ellers er i meget velkomne til at kontakte os på mail. (vi kigger med herinde, men ikke konstant, så hvis i vil være sikre på et svar, så benyt venligst mail) mvh DENVER ELECTRONICS A/S Morten Pannen
|
|
![]() |
|
Dietmar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2012 Status: Offline Point: 3 |
hej igen,
nej, vi bruger ikke hdmi. tv (loewe nemos fra 2004) har ingen. hilsen
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvad med denne? Den kan også købes i butikkerne til samme pris. Desuden har den T2, så du kan modtage HD og nabolande kanaler. Har kun dårlige efaringer med Denver. De penge du sparer ved at købe en billig model kommer tit tilbage som ærgelser. Redigeret af Mufti - 20-Februar-2012 kl. 10:41 |
|
![]() |
|
du har ret. sagem dt 90 har jeg ogsaa set ... men viste ikke, at man kan faa den hos bilka.
fleggaard vil faa denver-boxen tilbage i morgen - tak og hilsen Dietmar |
|
![]() |
|
steenm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
Jeg afleverede boxen tilbage til Aldi. 3 uger efter modtog jeg en helt ny. Ingen problemer med den HDMI virker på den
|
|
![]() |
|
raketten ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Til Mufti: Du skriver:
men Sagem'en kan ikke optage! USB er kun til "future expansion" - så jeg synes Denver'en er et godt bud på en billig DVB-t optager. Har haft den en uge nu, og den virker fint |
|
Raketten
Panasonic 42PX80E WDTV Live Yamaha rx-665 Surround Denver dvb-t dmb 113 Sagem DTR 94160HD 160 GB (nu 250 :-) ) Gale højtalere Tøjbøjle DVB antenne (home made :-)) |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Mufti: Jamen, velkommen i klubben, Mufti!! Jeg har også kun haft problemer med billigboksene - de er alle som én røget lige direkte retur. Både når det gølder alm. antenne, såvel som Kabeltv-modtagere. Til sidstnævnte kan siges, at en billigboks, dog ikke Denver, jeg prøvede her, ikke engang kunne registrere noget signal!! reslfj: Men mon ikke at biligboksfabrikkerne også snart kommer med DVB T2? Der går bare lidt længere tid, ligesom det gjorde før de skiftede over til at lave MPEG4'ere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |