|
Der er brug for hjælp til problemer med tablet-yde |
Besvar |
Forfatter | |
davidmiller
Ny bruger Oprettet: 15-Juli-2024 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2024 kl. 19:48 |
Hej allesammen, Jeg har haft nogle problemer med min tablet på det seneste. Det har været rigtig langsomt, og apps tager evigheder at åbne. Jeg har prøvet at genstarte den og rydde lidt plads, men den er stadig langsom. Jeg er ikke sikker på, om det er et hardwareproblem, eller om der er noget, jeg mangler. Er der andre der har oplevet dette: ?? Hvilke skridt tog du for at rette det: ?? Jeg vil sætte pris på alle tips eller råd om, hvordan man kan forbedre ydeevnen. Hvis det er et almindeligt problem, kan der være en simpel løsning, som jeg ikke har prøvet endnu. Jeg læste også dette: https://www.asurion.com/connect/tech-tips/fix-slow-android-tablet-aws/ men leder efter mere hjælp. På forhånd tak for din hjælp.... David Miller Redigeret af davidmiller - 28-Juli-2024 kl. 19:50 |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tænker du har fået købt en tablet som bare ikke er pengene værd.
Hvad er det for en model De billige no name. Er sjældent meget værd at bruge
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken? Klaus
|
|
yahooboy
Bruger Oprettet: 17-September-2017 Sted: - Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ud fra hans link
en af dem som er spyware
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |