|
Der er dansk tekst, på Indiana Jones BD-box i UK. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja, det skulle ikke undre mig om, at prisen falder hurtigt.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Også Fona kan være med i opløbet. 449,95 kr
Redigeret af Kampus - 08-August-2012 kl. 11:27 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
||
Så vil jeg hellere have den i BB. Der er jo, 10% mere i rabat.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har altid fået mine 10%. Du har vel glemt, at svare på skemaet. Eller det er røget i din spam mappe. Det har jeg selv oplevet på et tidspunkt. Men så den, og fik taget skemaet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ok. Ja, for en fejl, så ville jeg ikke lade være med at købe der. Man giver jo kun 180kr for nye Blu-ray´s når de 10% er trukket fra. Den pris kan jeg godt leve med.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Ibsen2 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Februar-2011 Sted: Gredstedbro Status: Offline Point: 325 |
||
Ja min boks bliver også købt i bb, da jeg har en 100 kr´s kode i optjente rabatter, og så vil jeg da lige tage de 10% med alligevel når jeg er derinde
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Det er ellers en lækker special box, der også kommer.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Nogen der ved hvad den "Limited Edition Collectors Set" kommer til at koste?
|
|||
![]() |
|||
||
Ca. 630kr.
Det tager lidt tid, inden siden er oppe.
Redigeret af flemming larsen - 31-August-2012 kl. 17:34 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
tempelrider ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2010 Status: Offline Point: 98 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |