|
Der er huller i min højttaler |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
thygekm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Sted: Denmark Kolding Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder også som god fremgangsmåde, jeg kan lige være sikker på at når i skriver snedkerlim, så et det det samme som PVAc? Kunne det være en god ide at give tændstikkerne en gang sort spraymaling først, for at skjule reparationen lidt? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Du maler når først til sidst når limen er tør og slebet jævn
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Trælim, fulgt op med en sort sprittusch til farven...
Klaus |
|
![]() |
|
thygekm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Sted: Denmark Kolding Status: Offline Point: 59 |
Jeg ved hvad du mener, men nej, ikke i dette tilfælde. Det bliver noget værre klyt oven på den sorte træ-laminat højttalerne er dækket med. Jeg tænker på at maler tændstik stumperne (især enderne), lime dem i i niveau med overfladen, og løbende tørre den overskydende lim af med en våd klud. Jeg tror det er den bedste løsning, hvis ikke jeg skal til at male hele laminaten over, eller lægge ny laminat på? Redigeret af thygekm - 17-Maj-2016 kl. 17:08 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Er det på forsiden, eller bagsiden?
Er hullerne større end 3 mm? Klaus |
|
![]() |
|
Bagsiden og nedenunder, men de skal op og hænge 220cm oppe.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Troede også det var på bagsiden. Så ville jeg nok få fat på noget sort træfiller hvis det findes, så bliver det noget nær usynligt
|
|
![]() |
|
Har du overvejet at vende dem på hovedet? Som oftest sidder diskanten øverst på højttalere, skal de hænge så højt, så vil det oftest være en fordel at have diskanten tættest på dine ører...... Klaus |
|
![]() |
|
Det har jeg tænkt på, men så kommer basrefleks porten til at blæse lige ind i ophænget. ![]() Tror du alligevel det et en bedre løsning? |
|
![]() |
|
Er der nogen der kan fortælle mig om jeg skal bekymre mig om, at basrefleks porten kommer til at blæse lige ind i ophænget, hvis jeg vender højttalerne på hovedet, så jeg får diskanten længere ned mod ørene?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |