recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Der vil blive optaget en anden udsendelse af pr...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDer vil blive optaget en anden udsendelse af pr...

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RMortensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2009
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Emne: Der vil blive optaget en anden udsendelse af pr...
    Sendt: 19-Februar-2010 kl. 12:19
Når jeg laver en serieoptagelse så optager 7MC for nogle programmer samtlige udsendelser - mens for andre blot nogle af udsendelserne. For dem som 7MC ikke optager oplyser 7MC at "Der vil blive optaget en anden udsendelse af programmet den xx-xx-xxxx".

Hvorfor kun for nogle programmer?

Hvordan kan jeg tvinge 7MC til og optage alle afsnit? (det er ikke altid at EPG data er 100% pålidelige...). Jeg har prøvet og ændre "Programtype" i indstillinger for serieoptagelse - men det synes ikke og betyde noget.

Jeg bruger ontv/BSE - kan det give problemer her? Hvad skal jeg modifiere i XML data for og få 7MC til og tro at det ikke er en genudsendelse?

Still learning ...
Til top
RMortensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-November-2009
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 11:46
Anyone?
Still learning ...
Til top