|
Design dit rum 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hurrij ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2012 kl. 11:59 |
Hej et program/app der er istand til at indrette et rum og smide nogle farver og møbler ind, noget i kan anbefale?
sad med mysweethome3d igår og syntes umiddelbart det var lidt noget lort at arbejde med, så det droppede jeg hurtigt igen. |
|
![]() |
|
jacobthor91 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv www.roomsketcher.com/da,
der kan du arbejde online med at designe et rum, og opretter du dig (gratis) har du endda adgang til dit design på alle computere ![]() jeg brugte det til mit rum, du kan se et par billeder af mit resultat her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117231&title=kort-update
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |