|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nostromo72 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 19-November-2007 kl. 20:07 |
Hej Forum Nu har jeg netop fået opsat mit TH-50PZ70E og PT550 Home Cinema. MEN der er et par ting der driver mig til vandvid over ikke at være beskrevet så ihvertfald jeg forstår det ! Håber i gider hjælpe. 1. Der står en iriterende rød text på 3 linie og springer op og ned: CHK D:31 DG:1A Hvad er der og hvordan får jeg det væk, det er jo mega belastende at se på ! 2. Når jeg via VIERA link sætter den til at bruge home cinema som højtalere starter den fint anlæget og slå tv'ets højtalere fra men der kommer ingen lyd. Sætter jeg den på Radio eller dvd film så fungere det fint. Kan den ikke overføre lyden fra tv til home cin. via hdmi kablet eller skal den have phone stik til den del ? 3. Fint man kan lave en profil med tv programmer, men når jeg så har gemt en profil troede jeg at man kunne anvende den profil og den rækkefølge man havde lagt dem ind i. Men når jeg skifter anvender den hele tiden den totale listen og hvad er så ideen med profiler ?
Arghhh håber i gider hjælpe inden jeg går amok :-)
|
|
![]() |
|
nostromo72 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Reset ti lfabriks indstillinger ser ud til at have fjernet den CHK besked der var på skærmen, så mangler jeg bare at få hjælp til resten :-)
|
|
![]() |
|
claus - crtv.dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
2: Du skal have et phono kabel i før det virker. 3: Du skal først vælge listen før den bruger den, tryk på pil op når du står på dr1 og tryk derefter på den blå knap så kan du vælge profil 1. |
|
Panasonic Center Radio/TV - www.crtv.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Ahhh super check så er det fixet og forstået. Det sidste jeg mangler nu er at den ikke automatisk skifter til signlet til min parabol modtager når jeg tænder den. Det er samme Scart kabel jeg bruger som på det gamle tv og der virkede det fint ???
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |