|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
nielshunniche ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 25-Februar-2007 kl. 17:13 |
|
Hej alle' Jeg skal til at bygge et MC, hvilket grafikkort er det bedste med HDMI ?? Niels |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Grafikkort er noget af det man ikke køber i øjeblikket. DirectX 10 er på trapperne og Vista stiller diverse krav, så lad lige producenterne få rettet sortimentet ind til fremtiden. Men ellers har jeg fået fortalt at MSI NX7600GT Diamond Plus er det hotteste lige pt. Det er ikke støjfrit! Pris 1500 kr. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Er der HDCP understøttelse? |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
|
Bare for at være sikker på at du ved det, så er DVI kvalitetsmæssig det samme som HDMI, der er blot lyd med i HDMI. Så hvis du alligevel vil have lyden gennem dit anlæg, så er der ingen grund til at købe et grafikkort med HDMI. |
||
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Ja
|
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
nielshunniche ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
Tak, jeg køber et skod kort og venter, har set et med HDMI til 620,- Niels |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
I det hele taget skal man måske tænke sig lidt om, specielt omkring HDMI og lyden. Hvis man bruger sin (oftest) eneste s/p-dif udgang til sit HDMI skærmkort, så kan man rende ind i problemer, hvis man også samtidig vil have lyden til sin digitale surround receiver.
|
||
![]() |
||
larsmarcus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Man kan vel sagtens splitte en s/p-dif udgang i 2 |
||
![]() |
||
thoma2 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 116 |
![]() |
|
Kik evt på dette, det har passiv køling og HDMI/HDCP/SPDIF indg. Rimeligt billigt ca. 650 kr. Men det er heller ikke det nyeste indenfor grafikkort til spil. Men til en HTPC der primært bruges til TV/film mener jeg det er brugbart. Har selv bestilt et men venter stadigt på det, det er nok blevet væk i sneen MSI NX7300GS-MD256EH, 7300GS, PCI-E |
||
![]() |
||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Jeg har et ASUS HDMI kort hvis jeg sætter s/p-dif stikket til grafikkortet har jeg ikke lyd via optisk stik på bundkortet. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Den mulighed kender jeg ikke.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tusind tak
Niels |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |