recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det blev et D8005 :)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDet blev et D8005 :)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2011 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Håber ikke det er for meget off-topic, men ved du hvad de store forskelle på D8005 og D7005 er? Hvis man laver en sammenligning inde på Samsungs hjemmeside, så er de stortset ens. Der er selvfølgeligt forskel i designet, men der må da næsten også være andet. Der er alligevel et par tusind kr. i forskel på prisen.

Jeg mener at have læst at de ER helt ens, bortset fra andet design.
- men er også selv nysgerrig efter at læse evt. bekræftelse på dette ?

MVH
Til top
pacman1859 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2011 kl. 13:21
Jeg har netop bestilt en PS64D8005, og kom til at tænke på hvor langt el ledningen er der følger med. Er der nogen der kan svare på dette? Hvis den er for lille, kan man bestille nogen der er længere. Jeg regner med at skulle bruge minimum 2 meter, hvis det skal skjules pænt gennem kabel skjuler.

Redigeret af pacman1859 - 01-August-2011 kl. 13:22
Samsung PS64D8005
Pioneer KRP-500A
Monitor Audio Radius 180
Audio Pro B2.27 MK II
PS3 Slim
XBOX 360 Elite
Shuttle XPC D'VO 3G33G5M
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2011 kl. 14:07
Oprindeligt skrevet af pacman1859 pacman1859 skrev:

Jeg har netop bestilt en PS64D8005, og kom til at tænke på hvor langt el ledningen er der følger med. Er der nogen der kan svare på dette? Hvis den er for lille, kan man bestille nogen der er længere. Jeg regner med at skulle bruge minimum 2 meter, hvis det skal skjules pænt gennem kabel skjuler.

Du kan ikke bestille med længere ledning. Du er nødt til efterfølgende at købe en løs netledning - hvis den altså er aftagelig...

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu