|
Det dæleme svært :-) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||||
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Nu leder jeg efter et 50-55 tommer tv, men ville det nogen mening at købe det her:
https://www.happii.dk/Fladskaerms-TV/48-LED-TV-TX-48AS640E/2449453?o=16 |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Absolut, hvis du er sikker på at du kan nøjes med 48"! Jeg kom fra et 42" og fortrød allerede efter få måneder, at jeg ikke havde valgt et 50". Så jeg vidste at jeg ville have 55" denne gang. Og næste gang bliver det min. 60".
M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Madzendk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Taastrup. Danma Status: Offline Point: 41 |
|||
Nu faldt jeg så lige over:
https://www.komplett.dk/panasonic-50-led-smart-tv-tx-50as500y/820653#!tab:extra og https://www.komplett.dk/samsung-50-led-smart-tv-ue50h5505/813630#!tab:extra Hvordan ville de være i forhold til TX-48AS640E fra Panasonic? Ville jo helst gerne op på 50 Tommer, indenfor budgettet. Redigeret af Madzendk - 10-Marts-2015 kl. 10:34 |
||||
![]() |
||||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|||
Jeg synes det er synd at udelukke alle andre tv producenter end Panasonic, fordi der er et par personer herinde som helliger sig selv til denne religion og mener alt andet er lort i forhold til det de lige selv har (hvilket de også sørger for at gøre opmærksom på, ved hver eneste lejlighed de får).
Jeg synes du skulle tage en bluray som du kender, med ned til din lokale tv-forhandler, og spørge om du ikke kunne få lov at se den på de modeller i den prisklasse du har bestemt dig for. Folk kan snakke nok så meget om målinger og sige noget er mere korrekt end andet, men i sidste ende er det dine øjne, og derfor din subjektive vurdering der gælder. Jeg synes ikke der er noget galt i at folk anbefaler tv de selv har god erfaring med, men synes dog for ofte, folk udtaler sig dårligt om tv de aldrig selv har ejet, ej heller kommer til at eje.
Redigeret af O'Riley - 10-Marts-2015 kl. 13:36 |
||||
![]() |
||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|||
Helt enig i dit indlæg. Tak for det ![]() |
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
|||
Meget gør jeg, men jeg vil fandegalemig ikke anbefale noget at købe et tv af det mærke jeg selv har! Klaus |
||||
![]() |
||||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
|||
Hvilket TV har du i grunden? |
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
|||
Det samme som sidst: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=135743&KW=Pioneer&PN=2&title=monitor-i-stedet-for-tv (aldrende Pioneer plasma) Klaus |
||||
![]() |
||||
|||
Rigtigt.Du må være godt tilfreds. Til Madzen. Lån et TV med hjem med den klausul at du også kan få pengene retur. Det gjorde jeg og beholdt det. Find dig en forhandler der tilbyder dig det. Så er du sikker indenfor 14 dage. Held og lykke og lad dig ikke skræmme af forbehold herinde mod fabrikat.🙋 |
||||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Måske det nogle gange også er nødvendigt at se på, hvilken baggrund personer har for at udtale sig! Jeg har arbejdet 25+ år i radiobranchen. Og når Samsungs (ringe) kvalitet er en torn i øjet på mig, så skyldes det at jeg ønsker at få noget modvægt til den - ofte - blinde benovelse Samsung har fået markedsført sig til! For det er sgutte produktkvaliteten der har skaffet dem et navn!
Det var så et rigtig dårligt råd, eftersom TV'ene i butikkerne står som vinden blæser! Man kan med andre ord ikke bedømme en ski', i de fleste butikker! Dertil kommer, at visse butikker benytter sig af at manipulere med billedindstillingerne, således at TV man hellere vil sælge, står bedre i billedet, end de TV man ikke tjener på!
Det er fint at du har grundlag for at udtale dig om de 2-3 TV, du har ejet indenfor de seneste 5-10 år. Men hvem tror du har den bedste statistik at udtale ud fra, når det gælder fejl: Dig, eller en som sælger (og tager retur) bunker at TV, hver dag!? M.v.h. |
||||
![]() |
||||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
|||
Ville selv vælge as640 ud fra det jeg har hørt om det, samt jeg har også kort set billedet live, dog ikke under gunstige forhold. Samt jeg selv har haft 6-7 forskellige pana´er som jeg har opgraderet fra år til anden. Jeg har 1 gang haft et problem med mit pana - mit nuværende (buzz i plasma) Dog ikke så forstyrrende igen, eftersom jeg sidder 4-5 meter fra skærmen. Men vil gerne have et større og vil gerne det er Panasonic - grundet mine, generelt, gode oplevelser omkring mærket ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har egentlig sat mig for at det nok bliver: Panasonic 48" LED TV TX-48AS640E
Men er stadig i tvivl, jeg syntes TX-48AS640E er et godt køb, og har kun hørt godt om det, ikke kun herinde fra man også de venner jeg har spurgt, nu har jeg så et ret stramt budget på de der 5500 kr, så jeg har ikke mulighed for at vælge modelen større selv om det måske er en god ide. Men af de 5500 kr var der måske råd til en lille soundbar til fjernsynet, jeg så de have en i elgigangten til til 1200 kr og så er den fra Panasonic. Men hvor vælger man den størrelse fladskræm man har brug for? lige nu har jeg 42 tommer og den virker fin nok, så 48 bliver jo det større, men hvad er regnestykket? Jeg har ca. 3 meter (måske 3 1/2) til mit fjernsyn som det står nu. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |