recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det dæleme svært :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det dæleme svært :-)

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 14:15
skær en firkant i de rigtige dimensioner ud i nóget pap. Så har du en fornemmelse af størrelsen:-)
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 14:48
Det er ret ligetil. Med den afstand du har er 55 tommer lige tilpas.
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af Madzendk Madzendk skrev:

Men hvor vælger man den størrelse fladskræm man har brug for?

Denne guide på Flatpanels kan være meget sjov at lege med Smile
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Jeg synes det er synd at udelukke alle andre tv producenter end Panasonic, fordi der er et par personer herinde som helliger sig selv til denne religion og mener alt andet er lort i forhold til det de lige selv har (hvilket de også sørger for at gøre opmærksom på, ved hver eneste lejlighed de får).

Måske det nogle gange også er nødvendigt at se på, hvilken baggrund personer har for at udtale sig! Jeg har arbejdet 25+ år i radiobranchen.
Og når Samsungs (ringe) kvalitet er en torn i øjet på mig, så skyldes det at jeg ønsker at få noget modvægt til den - ofte - blinde benovelse Samsung har fået markedsført sig til! For det er sgutte produktkvaliteten der har skaffet dem et navn!

Jeg synes du skulle tage en bluray som du kender, med ned til din lokale tv-forhandler, og spørge om du ikke kunne få lov at se den på de modeller i den prisklasse du har bestemt dig for.

Det var så et rigtig dårligt råd, eftersom TV'ene i butikkerne står som vinden blæser! Man kan med andre ord ikke bedømme en ski', i de fleste butikker! Dertil kommer, at visse butikker benytter sig af at manipulere med billedindstillingerne, således at TV man hellere vil sælge, står bedre i billedet, end de TV man ikke tjener på!

Jeg synes ikke der er noget galt i at folk anbefaler tv de selv har god erfaring med, men synes dog for ofte, folk udtaler sig dårligt om tv de aldrig selv har ejet, ej heller kommer til at eje.

Det er fint at du har grundlag for at udtale dig om de 2-3 TV, du har ejet indenfor de seneste 5-10 år. Men hvem tror du har den bedste statistik at udtale ud fra, når det gælder fejl: Dig, eller en som sælger (og tager retur) bunker at TV, hver dag!?

M.v.h.

Jamen jeg ønsker dig tillykke med dine 25 år i Fona! Jeg elsker folk som kun mener deres egne holdninger og meninger er de rigtige ;) God dag.

Du er sku' ikke til at tage seriøs.

Redigeret af O'Riley - 12-Marts-2015 kl. 17:48
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2015 kl. 17:41
.

Redigeret af O'Riley - 12-Marts-2015 kl. 17:43
Til top
Madzendk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Taastrup. Danma
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madzendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 21:37
Hvorfor er det man skal holde sig fra at købe hos pixmania.dk

Har læst flere steder bla. herinde at man ikke skal købe hos dem..

Har lige set at de har TX-55AS640E på tilbud :-)
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 22:11
Læs historierne på trustpilot.dk

M.v.h.
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2015 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Madzendk Madzendk skrev:

Hvorfor er det man skal holde sig fra at købe hos pixmania.dk

Har læst flere steder bla. herinde at man ikke skal købe hos dem..

Har lige set at de har TX-55AS640E på tilbud :-)

Uden ellers at tillægge Trustpilot alt for stor troværdighed:
https://dk.trustpilot.com/review/www.pixmania.dk
De ligger nr. 581 ud af 677 i kategorien "elektronik"

Så snart der opstår problemer, så hører man intet derfra. Har haft to RMA'er og den ene (et defekt bundkort) fik først en afslutning efter seks måneder og henved 40 mails fra min side (og nej, jeg overdriver ikke). Da jeg endelig fik afsluttet sagen talte jeg op, at jeg kun havde fået tilbagemeldinger på ca. 25% at mine mange mail, og tilbagemeldingerne gik alene på, at de ville vende tilbage.
Den anden sag (bytning af en USB-nøgle, som burde være meget simpel) blev afsluttet efter et par måneder. Jeg havde i første omgang lavet en rigtig god handel, hvor de solgte en USB-nøgle for ca. halv pris af, hvad den ellers stod til. Jeg fik hurtigt en ordrebekræftelse, men derefter hørte jeg intet de første to uger. Jeg kontaktede dem, først på mail (uden svar) og derefter på telefon. I første omgang fortalte medarbejderen mig, at der havde været tale om en fejlpris på hjemmesiden, hvilket måske godt kunne accepteres. Prisen var lav, men ikke så lav at det sprang markant i øjnene. Jeg fastholdt dog, at jeg ville have handlen gennemført, og undere mig over, at de ikke tidligere havde meddelt at handlen ikke ville blive til noget pga. den fejlagtige prissætning. Det lykkedes mig dog, at få lov at gennemføre handlen og jeg fik min USB-nøgle. Den viste sig desværre at være defekt og skulle derfor retur. Det gik der ca. halvanden måned med og en lang række mails.
Min vurdering er, at de på mange områder har konkurrencedygtige priser, men kommer der problemer, så er der ikke meget hjælp at hente.
Jeg betaler hellere en lille merpris for at handle med en troværdig part.

/Ersgaard
/Ersgaard
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu