recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det endelig valg - Panasonic th42px70
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDet endelig valg - Panasonic th42px70

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 21:11
hej mike, jeg har set en stofa hd boks, den kører bare over HDMI, så bare brug en af hdmi indgangene, jeg har set billede i 720p og jeg må sige at billedet står VIRKELIG flot.

Jeg har lige bestilt mit tv fra el gigantens hjemmeside, du skal bare lige være opmærksom på at levering til dør (som en den eneste metode) koster omkring 475 kr for pakker over 20 kg. Men det er stadig billigere end TC. Desuden giver jeg ikke at give så mange penge for TC¨s parallelimporteret tv der ikke engang har dvb-t tuner. Men den leveringstid jeg har fået oplyst fra elgiganten håber jeg ikke passer, de siger at jeg først kan få det på næsten mandag (d. 9.), det lyder underligt når de siger at det er på lager
Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 21:18

Oprindeligt skrevet af micker micker skrev:

hej mike, jeg har set en stofa hd boks, den kører bare over HDMI, så bare brug en af hdmi indgangene, jeg har set billede i 720p og jeg må sige at billedet står VIRKELIG flot.

Jeg har lige bestilt mit tv fra el gigantens hjemmeside, du skal bare lige være opmærksom på at levering til dør (som en den eneste metode) koster omkring 475 kr for pakker over 20 kg. Men det er stadig billigere end TC. Desuden giver jeg ikke at give så mange penge for TC¨s parallelimporteret tv der ikke engang har dvb-t tuner. Men den leveringstid jeg har fået oplyst fra elgiganten håber jeg ikke passer, de siger at jeg først kan få det på næsten mandag (d. 9.), det lyder underligt når de siger at det er på lager

Okay, nu er det en PV70 jeg kigge på hos TC, så den burde jo være dansk/skandinavisk? Mht leveringstiden, så ville jeg nok overleve, selvom man gerne vil lege med det med det samme  

Men hvad mht. et analog kabel signal, som jeg nok vil have i de først 2 måneders tid? Har hørt noget med at man kunne komme til at miste nogle kanaler, eller er det kun, hvis man vil bruge både den digitale og analog tuner samtide?

Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top
micker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2007 kl. 21:53
undskyld det kan godt være det er mig der klokker i det, jeg tænker på px71 som er parallelimportet, pv70 skulle gerne være en dansk model. Men igen PX70 er 500 kr billigere end PV70, og PV70 er uden dvb-t tuner i. Så hvis du har stofa sender de vidst kun analog kanaler ud. Så vil du få hele pakken som du plejer i analog indtil du får købt en hd-boks, så jeg vil ikke tro at du mister nogle kanaler, ellers er jeg bare ikke helt med på hvad du spørger om
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 11:38

Hejsa

Tak for en cool debat- og nogle givtige indslag - nu håber jeg at i kan hjælpe en rookie. Jeg får mit tv (pana th42pv70) senere idag og min xbox 360 om et par dage. Jeg har selector og vil også gerne koble den til computeren eller en DVD afspiller.

Nogen der kender et godt nybegynder sted, vil gerne undgå burn in osv.  Hr lige downloadet den fil hvor man kan se om tvet har fejl osv. Men ved intet om udgange og stik.

Nogen der kan hjælpe en rookie med at begå så få fejl som muligt.

Jon

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2007 kl. 12:16

Til Mike

Du kan købe særmen endnu billigere hos cinemagic.dk købte min for en uges tid siden til omkring 9.000 plus 400 i fragt

Til top
Mike270183 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Aalborg
Point: 321
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2007 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

Til Mike

Du kan købe særmen endnu billigere hos cinemagic.dk købte min for en uges tid siden til omkring 9.000 plus 400 i fragt

Har lige undersøgt tilbudet, og det er parallelimport, det er en TH42PV70P, med andre ord, det er en polsk model...  Prøvede lige at goggle den. Tror jeg prøver lykken med elgiganten til d. 1 istedetfor 

Panasonic TX-P55VT60
PS3
PS4
Denon AVR-X2300W
Scandyna Podspeakers 5.1 setup
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu