|
Det eneste rigtige?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
VerdensLasse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2012 kl. 13:01 |
Hej Alle :)
Som i kan se er jeg ny her inde, men som så mange andre skal jeg bede om hjælp. Jeg skulle have nyt TV, og min plan var et 42" til omkring de 5.000,- da jeg mente det var der jeg kunne leve med at være rent budgetmæssigt. Men efter at have læst her, på flatpanels og et hav af udenlandske site - kunne jeg se at Panasoniks G30'er bliver nævnt alle vejne. Det har ligget uden for min komfortzone (42"eren ligger vel til 6000-6500 + fragt?). Men så i dag ser jeg 46"eren (i Y modellen - den hedder vel TX-P46G30Y) til omkring 5.500! Og nu kommer det så... At springe på den, og købe den 46" er vel det eneste rigtige? Alle siger at der ikke er noget bedre i det prisleje? Redigeret af VerdensLasse - 21-Februar-2012 kl. 13:03 |
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2050 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bestemt, det lyder som det helt rigtige at gøre for dig (og mange andre i lignende situationer), med mindre du altså er parat til 50, 55 eller 65 tommer skærme og/eller dyrere serier. Men det vil jo være langt mere over det planlagte budget. Folk fortryder i 99/100 tilfælde at de ikke købte større skærm nu de var i gang, selv om de lige skal vænne sig til tanken når de køber "monstret" første gang. ...Så go for it og enjoy! og lad de skedne sølle 42 tommer ligge i støvet.
Alternativet er den nye "value for money" model der er lige på trapperne, men det er vel netop derfor G30 er kommet på tilbud? Men et 46 tommer NeoPDP display til 5.500 kan man næppe tillade sig at klage over, med mindre pengene og entiusiastkravene har friere liv hos en.
|
|
![]() |
|
DavidHimself ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
Det er helt sikkert det TV - jeg ville vælge :)
Som TBC1 rigtigt siger, så har jeg altid hørt om nogen der bliver kede af de ekstra tommer, og når de ekstra tommer sidder på et så lækkert TV, så er det vist en "no-brainer" ;) Og 5½ klik må siges at være en sindssygt god pris!! Jeg kan ikke komme på et reelt alternativ der ville give dig noget som helst ekstra.... EDIT: Må jeg spørger om hvor du har set den til 5½... pricerunner giver mig nogle andre pricer? ![]() Redigeret af DavidHimself - 21-Februar-2012 kl. 14:04 |
|
![]() |
|
VerdensLasse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2012 Status: Offline Point: 2 |
Det lyder som om jeg er på rette spor :)
Men ja, jeg har fundet den her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=632207 faktisk til 5.555 kan jeg ser - men de 55,- men skræmmer mig ikke! |
|
![]() |
|
reress ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2012 Status: Offline Point: 6 |
Så go for it og enjoy! og lad de skedne sølle 42 tommer ligge i støvet.
![]() |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Nu kan det købes i Bilka til 5000 kr inkl. fragt...
Nu skal jeg bare overtale fruen til at bruge den tilbagebetalte check fra SKAT....det er desværre op ad bakke. Nogen der kan hjælpe med gode, ikke tekniske argumenter, der virker på kvinder?
![]() |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
Det eneste rigtige er Panasonic plasma! Bum!
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |