|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() Sendt: 25-September-2009 kl. 10:56 |
|
Jeg fandt lige en serie på blu-ray i us. Der er dk tekst på. Men den er sku låst til region a. Er det ikke bare lidt absurd? http://www.axelmusic.com/productDetails/625828444401 Redigeret af flemming larsen - 25-September-2009 kl. 15:48 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Det kan man vist ikke andet kalde absurt.
men det kan jo være der er dansker som bor i US, som kan have glæde af det. Jeg kan nemlig også bedst lide tekst på danske film. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Jeg vil da tro, de fleste danskere som bor der er rimelig ligeglade med tekster. De må jo være vant til sproget hver dag. Det er vi trodsalt ikke, endnu. Jeg synes det er til grin. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Nu kan jeg efterhånden godt tale dansk og hører dansk
![]() Men hvis jeg har mulighed for dansk tekst på en dansk film. Bruger jeg dem. Sikkert en vane sag. har bestilt underworld rise of the lycans fra UK, jeg overlever nok uden dansk tekst. Men vil gerne have det. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nå det kan du godt. Hvis der alligevel skulle være dk tekst på. må du godt lige sige til. Jeg ved nemlig der er tekst på den fra au. Så det kan godt være at der er det alligevel. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
I har godt hørt om kodefri afspillere, ikk? Jeg synes det er god service.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg gider ikke give alle de penge for at få den fri. Er det god service at den er regionkodet? |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Jeg foretrækker nu også dansk tekst på alle film, inklusive danske. Jeg kan ikke følge ordentligt med i dialogen hvis ikke der er tekst på. Det er jo ikke det samme som at sidde og snakke med én - på film skal man følge med i både handling og tale.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg håber op Flemming, skulle få den i næste uge
|
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Ja det er vel nok (ab)surt, men det hedder altså absurd
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg får underworld rise of the lycans fra UK i næste uge. så skal jeg nok fortælle om der er danske undertekster på. Men tror det ikke. håber = råber ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |