Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Roland
Guld medlem
Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 16:05 |
TobiasKM skrev:
Notfast, du har kørt i det spor der rimeligt længe efterhånden.. :b
|
Hmm - lige for at vende den om - Hvad er det for et spor - du har kørt igennem hele tråden ?
Jeg vil kalde det noget ala - et ret så ensidigt "skyklap forsvar" af Apple !
Hvor du "flot og fint" er ret så nedladende i din skrivemåde, over for folk med en anden mening end den du har !
Imo er det sgutte et hak bedre - end alt det andet ævl og kævl, som der nu har huseret igennem 20 sider i denne PHV tråd !!
Gaaaaaab !!! Hop ud af skyttegravene - det ville sg. klæde recordere's ellers udemærkede forumdel.
Mvh. Roland
Redigeret af Roland - 15-Oktober-2010 kl. 16:06
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
|
Sendt: 15-Oktober-2010 kl. 17:53 |
petrucci skrev:
Ja det ser helt vildt imponerende ud i IE..... |
Hvad har det med sagen at gøre?
At nuværende IE er bagud mht. nyeste webstandarder har absolut intet med debatten her at gøre.
|
petrucci
Guld medlem
Brugeranmelder
Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Point: 822
|
Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 08:22 |
Næ det har du ret i. Siger bare at HTML5 "apps" ikke er specielt anvendelige når de kun fungerer optimalt på 10-20% af browsermarkedet. Men lige præcis den du linkede til kræver en drag-and-hold museknap som iPhone/iPad osv. ikke kan drage nytte af - har selv lige testet med min iPad. Du kan lave en "fill" men kan man tegne/sketche? Næ nej. = komplet ubrugelig app til touchdevices.
|
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
|
Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 18:36 |
lunddal skrev:
Så Google Apps og lignende er browser lir? |
For mig er et program noget, jeg installerer og kører på et stykke udstyr, ikke noget der foregår i en browser. At man kan køre ting i en browser, er efter min mening ikke et gyldigt forsvar for, at en producent af udstyr har spærret for, at man frit kan installere programmer, som ikke ikke er godkendt af den pågældende producent. Hvis du har brug for, at jeg forklarer det tydeligere, må jeg melde pas. Så langt rækker mine evner ikke.
|
lunddal
Guld medlem
|
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 17:45 |
petrucci skrev:
Næ det har du ret i. Siger bare at HTML5 "apps" ikke er specielt anvendelige når de kun fungerer optimalt på 10-20% af browsermarkedet. |
Nu taler vi jo ikke om hele browsermarkedet i denne tråd, så hold lige fokus.
petrucci skrev:
Men lige præcis den du linkede til kræver en drag-and-hold museknap som iPhone/iPad osv. ikke kan drage nytte af - har selv lige testet med min iPad. Du kan lave en "fill" men kan man tegne/sketche? Næ nej. = komplet ubrugelig app til touchdevices. |
Nu var det også bare et eksempel på hvad man kunne lave i HTML, og jeg indikerede ikke andet.
Men bl.a. spillet Bejeweled eksisterede (eksisterer?) i en webbaseret udgave til iPhonen, da det i sin tid var eneste mulighed for apps på telefonen.
Redigeret af lunddal - 18-Oktober-2010 kl. 18:06
|
lunddal
Guld medlem
|
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 17:47 |
Allan Olesen skrev:
lunddal skrev:
Så Google Apps og lignende er browser lir? | For mig er et program noget, jeg installerer og kører på et stykke udstyr, ikke noget der foregår i en browser. |
Velkommen til skyen.
Redigeret af lunddal - 18-Oktober-2010 kl. 17:50
|
Allan Olesen
Guld medlem
Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
|
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 18:04 |
Den dag, skyen bliver eneste mulighed for at afvikle noget, der minder om programmer, vil brugerne nok også stille krav dér. Men indtil videre er skyen kun et supplement og dermed ikke et monopol.
|
lunddal
Guld medlem
|
Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 18:07 |
Allan Olesen skrev:
Men indtil videre er skyen kun et supplement og dermed ikke et monopol. |