|
Det hele hos tidal til den lave pris |
Besvar |
Forfatter | ||
gasolin
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2010 Sted: DK,fyn Status: Offline Point: 1585 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Marts-2024 kl. 16:00 |
|
Kunne ikke finde den gamle tråd om tidal så jeg laver en ny
Nu for vi til april det hele hos tidal til den laveste pris og tidal kommer til at hedde tidal Det ikke så ringe Redigeret af gasolin - 05-Marts-2024 kl. 23:05 |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Næ det er super. Må jeg sige.. men jeg hører dog at det er kun omkring 20% der er i hi-res/atmos. Ellers er resten i redbook
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
kec2
Super bruger Oprettet: 27-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 332 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er "redbook"?
|
||
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19527 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et fancy ord for CD kvalitet…… Klaus
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4044 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4600 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt træk af Tidal. På abonnementstjenester bør den bedste kvalitet gøres til den nye 'baseline', når det er muligt. Det kunne Netflix lære noget af.
Nu tilbyder både Apple Music og Tidal deres bedste kvalitet i det normale abonnement, så muligheden for, at Spotify lancerer 'HiFi' til ekstra pris er vel så godt som elimineret?
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
HessiDude
Super bruger Oprettet: 07-Oktober-2022 Sted: Skovby, Galten Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Audiospace
Ny bruger Oprettet: 24-December-2023 Sted: Djursland Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fodnote: jeg har brugt Tidal siden 2015, mener jeg, men er for nyligt overgået til Spotify og for mig er sidstnævnte meget meget bedre til at finde musik jeg kan lide. Faktisk er jeg mildest talt forbløffet over hvor fantastisk de algoritmer hos Spotify fungerer. De lægger sig simpelthen direkte ind i min musiksmag og jeg finder så meget lækker ny lyd, samtidig med at den helt af sig selv byder på musik fra "gamle dage" (90'erne og 0'erne) som jeg har været meget glad for men hvor kunstneren ligesom er gledet ud af bevidstheden. Det er for mig en kæmpe opgradering.
Det er selvfølgelig ikke interessant hvis man selv dirigerer orkestret og bestemmer 1 til 1 hvad der skal afspilles.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |