|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mortengf1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 25-Marts-2009 kl. 07:43 |
hej alle jeg har købt et mediacenter fujitsu scaleo e med vista og kan ikke få undertekster på.signalet er en alm antenne. jeg har haft ringet til mm-vision i roskilde og de sagde de havde fundet en løsning til deres maskiner som holdte 80% men det er ikke noget de vil ud med, der må da være nogle kloger hoveder herinde som kender en løsning. Mvh Morten
|
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hej
Hvis du bruger media center til at se tv over så tror jeg ikke det kan lade sig gøre, jeg har ihvertfal ikke tekster på dr1 og tv2 og jeg har søgt noget efter det og det er noget med at de sender tekster ud via en kanal som media center vist ikke kan tage... Jeg er ikke 100% sikker men det var det jeg fandt ud af dengang jeg kiggede på det. |
|
![]() |
|
soren_b ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 501 |
![]() |
Hej Hvis det er digitalt du modtager kanalerne så installer tv-pack og problemet er løst. Denne pakke er kun udgivet til oem producenter men søg og du skal finde Husk at følge guiden og god fornøjelse |
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Søg efter "tvpack 2008"
![]() |
|
![]() |
|
bakkers ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2004 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Super så lærte jeg da også lige noget i dag.. Håber det virker med Xp og media center for nogle gange når dr har et indslag med en russer så har man lidt svært ved at følge med :)
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10619 |
![]() |
Så må du have opfrisket dine sprogkundskaber. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Det gør det ikke. TVpack 2008 er kun for Vista. Hvis du vil have undertekster på Digitalt signal må du derfor enten investere i Vista, eller gå efter noget alternativt MedieCenter Software (DVBViewer, MediaPortal etc.) |
|
![]() |
|
![]() |
hmm øv... Så må jeg jo bare lære en forbandet masse sprog så når de russer, spanioler osv kommer på dr 1 eller tv2 :)
|
|
![]() |
|
mortengf1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
hej søren tak for linket jeg har sku glædet mig hele dagen til at komme hjem og prøve, jeg har hentet tvpack 2008.jeg er ikke den store computer haj men den skriver hvad for et program den skal bruge til at åbne med.kan du skrive en beskrivelse på dansk hvordan jeg skal gøre så ville jeg være yderst taknemmelig.mvh morten
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Du skal bruge et udpaknings program til rar-filer. f.eks. winrar. Tjek evt. denne tråd for mere info. om installation: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48562
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker for hjælpen det virker fantastisk.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |