|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
|
Ign var også langt fra begejstret for prototype. Men smag
er jo forskelligt ![]() |
||
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
||
![]() |
||
mibu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
|
Ja.. Den har fået meget svingende anmeldelser.. GameZone
har f.eks. smidt 9.4/10 efter den :) http://ps3.gamezone.com/gzreviews/r33175.htm |
||
/Michael
|
||
![]() |
||
Mike270183 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 321 |
![]() |
|
Det er nemlig et super spil ja |
||
Panasonic TX-P55VT60
PS3 PS4 Denon AVR-X2300W Scandyna Podspeakers 5.1 setup |
||
![]() |
||
MrEd ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
Jeg spiller meget sjældendt PS3 - men blev sindsyg bidt af Uncharted: Drake's Fortune, som adventuremæssigt matchede mig perfekt... Hvad kan anbefales som alternativ til det ?? |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Tomb Raider skulle også være et udemærket adventure spil, men et lidt kort spil vist
|
||
![]() |
||
MrEd ![]() Bruger ![]() Branchemedlem Oprettet: 29-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
|
Hov, hov... Så lige at der kommer Uncharted 2 i Q4 2009 og der ligger screendumps på www.gamespot.com - Det bliver uden tvivl det vildeste...
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Prøvede uncharted demoen, og det var bestemt ikke lige min kop te.
Jeg kan godt lide spil i stil med Tekken, GTA, Gran Turismo og Jak and Daxter (Gudespil til PS2) - og egentlig også SSX Tricky, som til dato er det fedeste spil udkommet fra EA's side. Jeg kan ikke lide: Uncharted 1 Need for speed Fifa - eller andre sportsspil fra EA |
||
![]() |
||
![]() |
|
he he , ja sådan kan være så forskellig. Spiller meget Fifa med/mod knægten og Uncharted alene :-)
|
||
![]() |
||
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|
så er det vel bare at anskaffe Ratchet & Clank spillene ? (det ene kan kun købes via PSN) |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
De bedste Action adventures er efter min mening.. Dead space er rigtigt godt. Du spiller en person ombord på et gigantisk rumskib, hvor der er en fremmed livs form der truer med at udslette meneskeheden. Spillet er meget lig stemningen i Alien filmene. Absolut et af de bedste spil i den her generation Bioshock er rigtigt godt. Her spiller du i en slags undervandsby. Det lyder måske lidt underligt, men selve spillet er absolut et af de bedste i genren nogensinde. Ingen af dem er samme scenario som Uncharted. men selve game playet minder en del om Uncharted. Det nyeste Tombraider er langt fra så godt som nogen af dem. Det lever mest på fortidens hype. |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Jeg tror vi har snakket om det før, men har du prøvet Ferrari Challenge ? Det er et superspil hvis du er til sims som GT5 P. Ellers kommer der snart Supercar challenge, som er en videre udvikling af Ferrari challenge med flere slags biler, pitstop, forbedret menu system og en hel masse andet. Det skulle udkomme sidst i Juni, men jeg tror det bliver rykket til august. Men klart et spil der er værd at overveje. |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
|
Jeg glemte også lige at der jo kommer det nye batman arkham
Asylum: http://www.gametrailers.com/game/batman-arkham-asylum/10111 det ser også helt vildt ud! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |