Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
|
Sendt: 16-Juni-2009 kl. 19:16 |
@Klondike
Gameplayet i Bioshock minder sgu da ikke om Uncharteds.
|
BORING!
|
 |
McNiklas
Guld medlem
Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Point: 1691
|
Sendt: 16-Juni-2009 kl. 21:31 |
PROTOTYPE, Godfather II, Batman: Arkham Asylum
|
 |
Rekvium
Bruger
Oprettet: 02-April-2008
Sted: Denmark
Point: 58
|
Sendt: 17-Juni-2009 kl. 19:32 |
Jeg regner med at jeg skal spille Fight Night Round 4, indtil Madden 10 og NCAA Football 10 udkommer. :)
|
 |
maagren
Bruger
Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 189
|
Sendt: 17-Juni-2009 kl. 19:42 |
Jeg downloadede traileren til Assasins Creed II - flot ser det ud. Etteren havde sine fejl, men jeg kunne nu godt lide det alligevel.
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
 |
.FTH'
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
|
Sendt: 18-Juni-2009 kl. 22:09 |
Hvor fanden er alle BF:BC gamerne henne?
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
 |
MartyMcFly
Junior bruger
Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 37
|
Sendt: 19-Juni-2009 kl. 12:24 |
Batman varer det lidt før det kommer - men kan varmt anbefales!!
Ghostbusters er en meget, meget habil oplevelse, specielt når man tænker på det er et licens-spil. Det når ikke helt op på Batman - men hvis man er til universet, går man ikke galt i byen med lidt action..
inFAMOUS er en god oplevelse mener jeg personligt, med en del gode gameplay-fyldte timer i. Prototype er efter min mening lige under inFAMOUS - og bør faktisk ikek sammenlignes - der er lagt vægt på forskellige ting i et spil der dog på overfladen ser "ensartet" ud.
FUEL kan varmt anbefales hvis man vil ræse afsted. de åbne vidder, en lækker solnedgang, og masser af forskelligt underlag i forskellige slags ræs.
Sacred 2 hvis man er til RPG er helelr ikke af vejen!
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
|
Sendt: 27-Juni-2009 kl. 10:44 |
Kenzo85 skrev:
Jeg vil især anbefale Fallout 3, dead space, call of duty 5 og hvis man skal game noget ældrere så drakes fortune. Infamous skal jeg også selv have, plus ghostbusters!
men ellers kommer der masser af lækre titler i løbet af året. samt så har Wolfenstein 3d kommet på psn.  |
VENT på "game of the year" udgaven, eller hvad den nu kommer til at hedde.
Nu er det sådan at Xbox ejerne har haft den heldige fornøjelse af at kunne købe og downloade alle nuværende og fremtidige DLC pakker, mens vi Playstation ejere bare har kunne sidde og kigge på.
I efteråret kommer der en version af spillet som vidst skulle indeholde 4-5 af disse DLC pakker, som (så vidt jeg ved) skulle forlænge spillet med ekstra levels, våben, missioner, områder, og udvidelse af selve spillets historie, EFTER du har gennemført det. Dvs ved at vente nogle måneder kan man få et meget mere indholdsrigt spil, ligesom Oblivion Game of the year udgaven - den indeholder jo også selve spillet + de 2 ekstra spil man normalt skal købe ved siden af = masser af ekstra indhold. Det skal lige siges at det er de samme udviklere bag Oblivion som bag Fallout.
Jeg køber det ikke før denne udgivelse er udkommet, men det er jo så bare mig. 
|
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 27-Juni-2009 kl. 10:54 |
Og her er lige nogle spil jeg kan foreslå:
Demon's Souls = HARDCORE fantasy RPG. Bosserne er enorme OG brutale, du dør af 2-3 slag. De normale monstre er svære at slå ihjel og er ikke bare nogle hjernedøde monstre der kun kan stå stille og slå, de løber rundt og dukker sig. Du kan (ligesom så mange andre RPG spil) vælge forskellgie klasser af spillere: krigere, munke, præster, magikere, bueskyttere osv. Der er desuden også en smart og anderledes online co-op del. Jeg kan sagtens gå i dybden hvis det skulle være.
Prototype/Infamous = GTA med superkræfter, Prototype virker lidt til at have nogle federe features - kapre en helikopter MENS den er i luften er da lidt sejt. Mens ellers begge gode spil som også skulle kunne holde dig i gang i over 10 timer i forhold til alle de skydespil der nu er.
Batman Dark Asylum = ved ikke hvornår det udkommer, men det ser lovende indtil videre. Playstation ejere får desuden chancen for at spille som jokeren. Spillet er desuden stealth baseret - så er dette lige noget for dig, bør du glæde dig.
Overlord 2 - Det har fået middelkarakter af de forskellige hjemmesider, men spillet virker godt nok alligevel. Du er denne onde underverdensfyrste som kan bestemme over dine mærkelige gremling "minions", ud fra demoen synes jeg at det virkede genialt.. Men prøv demoen på PSN butikken.
Jeg skal nok lige komme på flere, men bliver sku også lige nød til at få vasket tøj
|
|
 |
Lindahl
Bruger
Oprettet: 20-Maj-2008
Point: 101
|
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 11:44 |
Jeg synes så absolut ikke Infamous er noget at råbe hurra for. Det virker bare som en blanding af noget, man allerede har set. Synes i øvrigt heller ikke, at der er annonceret de store titler op til ferien, men måske regner de med, at folk hellere vil være ude i det (måske) gode vejr. Både Arkham Asylum og Wolfenstein kommer vel først til august ell. september. Så er ferien jo næsten slut  Til gengæld synes jeg der kommer aaalt for mange fede spil til efteråret, det ender jo med at man skal til at være selektiv...!
|
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb
NAD C162
NAD 214 THX
Dali 109
Panasonic TH-50PV60
Xbox360 60 gb
MSI Wind 320 gb
HTC Magic
|
 |
SteffenD89
Guld medlem
|
Sendt: 29-Juni-2009 kl. 17:30 |
Infamous har ellers fået rimelig anmeldelser hele turen rundt, så helt ved siden af kan det da ikke være, jeg har dog ikke selv prøvet det.
Men nej.. Der kommer ikke særligt mange spil til denne sommerferie, jeg kan dog også næsten være ligeglad da jeg alligevel bare skal arbejde hele ferien. Desuden ser jeg også mest frem til GT5, som der går rygter om at skulle udkomme op til jul. Vi finder nok ud af det, til det show der er i Tokyo senere på året.
|
|
 |
mibu
Bruger
Oprettet: 23-November-2006
Point: 93
|
Sendt: 06-Juli-2009 kl. 12:03 |
Nogen der ved hvornår Trine kommer?
|
/Michael
|
 |
como
Bruger
Oprettet: 28-April-2006
Point: 163
|
Sendt: 06-Juli-2009 kl. 12:31 |
Nææ.
Men ulla kommer i aften, optil flere gange.
|
 |