|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tejsdindler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:27 |
Jeg er i gang med at lave mit drømmesetup i B&O. Da det er en bekostelig affære og gerne skal virke efter hensigten i første forsøg, har jeg en del spørgsmål som jeg vil stille igennem en serie af tråde. Hver tråd omhandler et specifikt emne/spørgsmål som jeg håber I vil hjælpe mig med. På forhånd tak! /Tejs Lyd på terrassen Jeg har i mit alrum et beosund 9000 som jeg godt kunne tænke mig at benytte som kilde til noget lyd på min terrasse. Jeg vil kunne styre lyden individuelt for terrasse og alrum, så jeg selv vælger hvornår der skal være lyd derude og så jeg kan have forskelligt volumenniveau på terrassen i forhold til alrummet. /Tejs |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
Jeg ville lave terrassen som et linkrum med en beolink passive, hvis den ellers stadig kan fåes. Alternativt en beolink active og så en forstærker som tænder via input sensing Eksempelvis denne ---> http://www.russound.com/r235ls.htm |
|
![]() |
|
tejsdindler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
OK, så jeg ville skulle have følgende:
![]() ![]()
Jeg tror jeg vil bygge et LK - IHC Wireless Fuga universal relæ ind i loftet, så jeg kan slukke for forstærkereen om natte, vinteren i hverdage mellem 8 og 14 osv.. Det bliver sgu super! Tak for svaret! Redigeret af tejsdindler - 08-Juni-2009 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg har en del B&O stumper liggende,så som et par Beo4 fjernbetjeninger, 1 stk, Boelink 1000 diverse kabler, Powerlink,Masterlink, samleled til Powerlink, 1 stk. digital parabolreceiver der kan styres via Beo4 fjernbetj, m.m. Hvis du kan bruge noget af dette :-)
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Skyum, tak for buddet - mon ikke jeg kommer til at mangle et eller andet.
Jeg har nu snakket med min tekniker-ven og som han siger, så er der "no way in hell" at vi får trukket et masterlink-kabel ud til terrassen. Derfor prøver vi med en Wireless 1, jeg går ud fra at det giver de samme muligheder som et kabel. /Tejs |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |