Jeg er i gang med at lave mit drømmesetup i B&O. Da det er en bekostelig affære og gerne skal virke efter hensigten i første forsøg, har jeg en del spørgsmål som jeg vil stille igennem en serie af tråde. Hver tråd omhandler et specifikt emne/spørgsmål som jeg håber I vil hjælpe mig med. På forhånd tak! /Tejs
TV
Så er jeg kommet til det der for få måneder siden var umuligt, jeg kan øjne en mulighed for at få et fladskærms tv fra B&O. Med Beovision 8-40 er det blevet muligt og forsvarligt for mig også uden at konen skrider.
Jeg kan forstå at mange er rigtigt imponeret over TV'ets billede og lyden skulle jo også være god. Men hvad med alt det der ikke står i de tekniske specifikationer (og jeg fatter ikke hvorfor).
Tilslutningsmuligheder
Der står 2 x HDMI, findes der andet - jeg har skabet fyldt op med konsoller og DVD-optagere osv...?
YouSee
Hvordan skal jeg køre mit YouSee - jeg har i dag sådan en HD-Boks med harddisk og er glad for at kunne optage. Vil det fungere bedst med en B&O HDR 2 med DVB-HD modul, eller kan man få TV'et til at styre YouSee boksen fornuftigt..?
Zappetid
Den evige downside ved digital tv - er zappetiden også slap på Beovision 8..? eller begynder vi at nærme os de gode gamle analoge dage..?
/Tejs