|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Burde ikke være problemer med din recieve.
Jeg tror nærmere det er decoderen der introducerer et delay.. Dette er forholdsvist let at løse, specielt når du anvender DVBviewer. Kan være vi lige skal have prøvet en anden audiodecoder for at se om det løser problemet though. Redigeret af Patriarken - 05-August-2009 kl. 16:14 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg er lutter øre!! Har lige siddet og set Elisabeth (Hellen Mirren) og det var altså P.... irriterende at det ikke passede sammen. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
jacobjust ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hej alle Har selv købt et UE40B8050 med 200hz og det spiller maks. Kan varmt anbefale denne skærm, dog skal der lige justeres nogle steder i den skjulte service menu for optimal billede - med henblik på bedre LED strøm styring.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |