|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Jeg har som jeg skrev tidligere 7100 i kabeludgave hos YouSee, og er ganske tilfreds. Du bør dog nok oprette en ny tråd under Digital TV, hvor du efterlyser "indspark" til en god HD modtager med PVR, da der findes flere gode modtagere udover Vantage. Der er bl.a. ABCom IPBox9000HD, dreambox8000 og en tredie jeg ikke lige kan huske, men den skal nok komme frem i de forslag du måtte modtage. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Online Point: 10595 |
![]() |
Homecast hører også til blandt de allerbedste HD modtagere med PVR. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Problemet med mange HWPVR løsninger er EPG Data. Hvis du benytter say en HDPVR til stofa, hvordan skal du så optage Arena football på NASN når ikke der findes EPG data i streamen og Stofa ikke tænker på andet end deres Zaptor....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Det er da vist endnu værre med en HTPC og MCE hos Stofa, når kanalerne bare forsvinder, fordi Stofa ikke sender oplysninger om ændringer til Microsoft. ![]() Rettet: I øvrigt er det ikke noget problem at oprette en record event uden EPG på en PVR. Det skal så bare gøres manuelt med start og slut, samt filnavn. Redigeret af fast2night - 03-September-2008 kl. 16:00 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Én HTPC løsning har muligheden at hente xmltv-data fra nettet.. Det er f.eks. muligt at have fulde EPG-oplysninger, til de kanaler man kan se på Astra sattelitten på 28,2 grader øst. Redigeret af avh - 03-September-2008 kl. 16:14 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |