|
Det svære valg. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pmenzies ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2017 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2017 kl. 15:31 |
Jeg skal have nyt TV og ser på Samsung QE49Q7F eller Panasonic TX-50DX730E (eller 780E) og kan ikke helt bestemme mig. Jeg har Boxer TV og skal bruge to tunere. Ser almindelig TV, optager på harddisk samt en del sport. Min lokale TV mand siger at Samsung går mere i stykker end Panasonic, men har haft Samsung i en del år uden dårlige oplevelser. det er MEGET svært at gennemskue, så jeg håber nogen derude har et par faktuelle tanker… |
|
Hilsen Patrick
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej , jeg har altid været glad for mine Panasonic tv , men lige en ting , DX er en 2016 model . De nyeste 2017 hedder EX.
MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Pmenzies ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-November-2017 Status: Offline Point: 4 |
Tak
|
|
Hilsen Patrick
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
Hvad med et Sony xe9005 i 50"? Full array direct lit LED er bedre end Edge lit. Ellers så tag et 50" EX700 til 6k. Købte selv et et ex700 65" og er meget tilfreds 😎
|
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
|
Tak, har ikke så stor erfaring med Sony
|
|
Hilsen Patrick
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |