|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg taler om Plextor's egen software: http://www.plextools.com/?choice=PlexTools%20Professional%20 XL M.v.h. |
|
![]() |
|
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
Har allerede prøvet det, og der er ikke mulighed for at ændre på hastigheden. Der er kun "maximum" at vælge mellem og silent mode kan ikke aktiveres.
|
|
![]() |
|
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Brug evt. NeroDrive speed (findes i Nero-Programmet) Læs starten af tråden der er også nævnt et par andre killers Redigeret af - Dark Nebula - - 23-April-2009 kl. 13:57 |
|
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Mon ikke at du skal kigge lidt bedre efter? |
|
![]() |
|
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
Nu gider jeg ikke installere skidtet igen for at poste et billede, men i dette vindue var hos mig kun "maksimum" til rådighed i dropdown boksen. Lidt længere fremme i menuen, så vidt jeg husker, var der et vindue hvor man kunne aktivere silent mode, men denne funktion var ikke til rådighed for mit drev. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu har PlexTools fungeret med alle de Plextordrev jeg er stødt på de seneste 6 - 8 år, så mon ikke at det også fungerer med dit... Er du sikker på at det var dit DVD-drev, som var aktiveret i venstre side? At det ikke var f.eks. din HDD? M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 24-April-2009 kl. 09:07 |
|
![]() |
|
![]() |
100% Og jeg har prøvet med både PlexTools Professional XL og PlexTools Professional LE |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Der er nok ikke mange, som gider (for at bruge dit eget udtryk) at gå ind og checke instillinger, når du skriver at du ikke gider installere for at poste et billede.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |