recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det var pokkers - en hilsen fra Power
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det var pokkers - en hilsen fra Power

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af zeryus zeryus skrev:

Har du checked, om det ikke var en phishing attempt?? (f.eks hvordan ser afsenders email adr. ud?)
kundeservice@power.dk
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Du kender vel ikke en, der kunne finde på at opgave din email adresse i stedet for sin egen?

Hilsen Carsten.
Næh, og hvad skulle fidusen være i detSmile


Hej.

Der stod nogle søde unge medarbejdere som alle skulle forbi. De stillede nogle spørgsmål og jeg tror også at de uleverede noget slik. Hvis en af den har spurgt efter en email adresse, Og der har været en der ikke vil opgive sin, er der måske en der bare har sagt din.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 21-August-2015 kl. 18:57
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2015 kl. 20:24
De er bare på forkant - du kommer nok til at handle der i den kommende uge og så har de allerede spurgt, hvad du kommer til at synes om det ;-)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 10:10
Mon ikke det er en John Hansen, der har givet forkert mail til Power?

Venlig hilsen
KB
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 13:22
Sådan en har jeg også fået. Og jeg har handlet der.

Men fik kort efter en undskyldning, da der var rod i deres link / udsendelse. Fik derfor det korrekte link + en rabatkode på 100,- til næste køb online. :-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Sådan en har jeg også fået. Og jeg har handlet der.

Men fik kort efter en undskyldning, da der var rod i deres link / udsendelse. Fik derfor det korrekte link + en rabatkode på 100,- til næste køb online. :-)
Den mail du har fået kan man jo forholde sig til, eftersom du har været i kontakt med Power. Men jeg har aldrig på nogen måde været i kontakt til Power.

De bliver anmeldt for spam på tirsdag hvis jeg ikke har fået en særdeles fornuftig forklaring inden da.Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

 De bliver anmeldt for spam på tirsdag hvis jeg ikke har fået en særdeles fornuftig forklaring inden da.Smile

Er lidt nysgerrig ... din mailadresse - er den "kryptisk", ala : pokk66__ss5n@yousee.dk eller mere almindelig, feks : hother@yousee.dk ? En eller anden kunne jo, nemt, skrive liiidt forkert, hvorfor du får personens mails. Hvis det er tilfældet, er anmeldelse for spam vel i overkanten, eller.....?
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 17:43
Jeg tror, at John er ved at udvikle sig til én af de syv sure mænd, efter at han er blevet pensionist.
Hother, tag lillemor under armen og kør en tur ud i det danske sommerland.
Find en hyggelig plet og knæk nogle anemoner med nakken...
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Male80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Maj-2014
Status: Offline
Point: 104
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Male80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2015 kl. 19:36
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Du kender vel ikke en, der kunne finde på at opgave din email adresse i stedet for sin egen?

Hilsen Carsten.
Næh, og hvad skulle fidusen være i detSmile


Hej.

Der stod nogle søde unge medarbejdere som alle skulle forbi. De stillede nogle spørgsmål og jeg tror også at de uleverede noget slik. Hvis en af den har spurgt efter en email adresse, Og der har været en der ikke vil opgive sin, er der måske en der bare har sagt din.

Hilsen Carsten.

Det er for let.
Det her må og skal være en bøde. 
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2015 kl. 14:23
Når jeg går ind på Jyllands Postens side, så står min E-mail adresse øverst oppe. Hvordan den er havnet der har jeg ingen anelse om og jeg ved ikke hvor de har den fra.
      carsten
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af minusop minusop skrev:


Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

 <span style="line-height: 1.4;">De bliver anmeldt for spam på tirsdag hvis jeg ikke har fået en særdeles fornuftig forklaring inden da.</span>Smile


Er lidt nysgerrig ... din mailadresse - er den "kryptisk", ala : pokk66__ss5n@yousee.dk eller mere almindelig, feks : hother@yousee.dk ? En eller anden kunne jo, nemt, skrive liiidt forkert, hvorfor du får personens mails. Hvis det er tilfældet, er anmeldelse for spam vel i overkanten, eller.....?


Ja, hvis det er tilfældet, har det intet med spam at gøre.
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2015 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

Sådan en har jeg også fået. Og jeg har handlet der.

Men fik kort efter en undskyldning, da der var rod i deres link / udsendelse. Fik derfor det korrekte link + en rabatkode på 100,- til næste køb online. :-)
Den mail du har fået kan man jo forholde sig til, eftersom du har været i kontakt med Power. Men jeg har aldrig på nogen måde været i kontakt til Power.

De bliver anmeldt for spam på tirsdag hvis jeg ikke har fået en særdeles fornuftig forklaring inden da.Smile

Det var nu også kun for at verificere ægtheden af din email...

Men jeg må sige, at det virker som overkill at anmelde dem for spam... Men hey, hvis du ikke har andet at tage dig til....

Men glæder mig til at læse opdateringen, når du kommer i tanke om hvorfor de har din emailadresse. ;-)
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu